semsem2005
semsem2005
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
شيرى صباح الخير يا قمر وتسلم ايديكى على الوصفة دى
كنت عايزة اسالك الكريمة اى حجم بالظبط تقصديه

نودى الجميل صباح الفل عليكى
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
هههههههههههههههه، على رأيك يا ام ابيها، هي الاكلة كلها سر من اسرار الامبراطورية!!! المهم، انا بالرغم من اني مش من المذكورين اعلاه في الاستفتاء لكن باقول تروحي للدكتور طبعا و تشوفي حيقولك ايه. يعني الاطمئنان احسن و ده رأيي. و الدعاوي جاهزة يا ستي بس انتي فرحينا ياللا

سمسم يا جميلة، صباح الفل و الهنا، ازيك و ازاي ياسمين؟
شيرى 44
شيرى 44
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الفل يا سمسه ..
انتى عارفه الويبنج كريم بتاع جهينه ؟ انا بجيبه عالطول بس انا بعمل حاجه بأه .. بقوم بدل ما اجيب عبوه الكيلو ااقوم جايبه اتنين نص كيلو عشان مش افتحها مثلا فى اكله وبعدين اسيبها تقوم بايظه .. لأن انا تقريبا باخد فى الأكله الى هى واحده نص كيلو وبعمل كده حتى فى اللبن العادى بقول لبابا يجيب نصين مش كيلو عشان لما بيتفح ويقعد يقوم بايظ !
رواء الاسلام
رواء الاسلام
بنات عاوزة اعمل استفتاء مع المدامات واللي سبق لهم الحمل ايه رأيكم اسيب الدكتور يفحصني يوم السبت اللي هو قبل موعدي بعشر أيام ولا استنى لحد ما الولادة تيجي على فجأة؟
بنات عاوزة اعمل استفتاء مع المدامات واللي سبق لهم الحمل ايه رأيكم اسيب الدكتور يفحصني يوم...
شوفي يا ام ابيها الكشف مهم و انا كنت باكشف لحد قبل الولادة بيومين يعني رايي روحي اكشفي احسن لان ساعات بتكون الماء قليلة فالدكتور بيتصرف بسرعة علشان البيبي ما يتاثرش و ربنا يقومك بالسلامة يا رب
أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
نودي

اشكرك على ردك عليا عقبال ما نرد احنا كمان يا عروسة

رواء الاسلام

بس انا لسة بدري على ميعادي عشر ايام، وبعدين هو لمرة الأخيرة من اسبوعين اكد لي ان كل حاجة تمام يعني لو اكد لي كده برضه المرة دي، يبقى ما فيش داعي للفحص صح؟

اصل انا اسمع انه بيعجل بالولادة، وربنا يعلم انا بس نفسي اصوم شوية كمان على الأقل حتى عشرين يوم من الشهر

على فكرة دي اول مرة هيكشف علي كشف نسائي من اول الحمل، واضح انك كشفتي كثير، بيكون مؤلم؟