يااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
بجد
نزلتوا ملف للعيد ألف أف ألف مبرووووووووووووووووووووووووك
وكل عام وأنتم بخير
مع اني زعلانه ان رمضان بيجري بسرعه أوي
نفسي ميخلصش بجد
وحشتني أبله دون ونودي وأم باسل وأم ياسمينه وياسمين
وهبه ورانيا وأم أبيها وشيري وغيرهم وغيرهم كلكم والله كلكم
وحشني جدا
والمدينه بخير حال
دعواتكم
17-09-1426 هـ, 08:40 مساءً

كل سنة وانتى طيبة يا احلام وعلى فكرة انتى فى بالنا على طول ونفسك معانا فى مصر وفعلا عندك حق رمضان بيجرى لكن اهه حنعمل اية
دخلتى ملف العيد يا احلام ؟؟ممكن تنقلى مقدار بسيط وتعملية وكانك معانا فى مصر بالظبط بس متنسيش كوباية الشاى معاة
17-09-1426 هـ, 08:59 مساءً

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
وحشتووووووووووووووووووونى
18-09-1426 هـ, 02:06 مساءً

وانتى كمان يا مسلمة وحشتينا ..عاملة اية ؟؟؟
معلش انا برضة داخلة من الشارع علشان ابص عليكم وعلى ملف العيد علشان لو حد عايز حاجة لان للاسف جالى المهندس امبارح وعرفت ان النت حيدخل عندى يوم الثلاثاء لكن مش مشكله هانت ما انا كدة كدة بدخلكم اهو كل يوم ابص عليكم واشوف اللى عايز حاجة
على فكرة انا عملت امبارح يا دوب 2 كوب دقيق نشادر و 2 كوب دقيق كحك سادة و2 كوب دقيق سابلية و 2 كوب دقيق بتيفور حاجة كدة سريعة جدا علشان عايزة انزلكم صورهم بسرعة واحتمال التهاردة باذن الله حوريهملكم

على فكرة انا استعملت نوع دقيق اعوزوا بالله مفيش اسوء منه وطرد السمنة كلها من الكحك لكن جربت نوع سايب من الفرن بتاع العيش طلع هايل فخلوا بالكم جربوا الاول الدقيق فى كوبايتين بس
18-09-1426 هـ, 03:17 مساءً

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ازيكم كلكم؟؟ وحشتوني جدا

تسلم ايديكي يا دندونة و تسلمي على تعبك معانا. و كمان صور يا قمر؟؟؟ لا لا داحنا تطورنا جدا و حنطمع في صورة لكل اكلة بعد كده

احلام و مسلمة و نها و ام ابيها و سمسم و ام ياسمين و هبة و رواء و ام باسل و كل البنات و المدامات، باصبح عليكم
19-09-1426 هـ, 10:35 صباحاً

الساعة الآن 12:26 .