كل سنة وانتو طيبين يا جماعة

ومبروك يادون على ملف العيد

انا استنيت اللبن الرايب هو فين؟؟وليا طلب باسنع عن الارز الاحمر بس طريقتة بالزبط مش عارفها كل ال اعرفة انوة بيتشرب بدل الماء عصير طماطم صح ولا اية؟؟

**** يبارلكلك لو تعرفية قوليلى

شكرا يا قمر
20-09-1426 هـ, 02:28 صباحاً

السلام عليكم

والله وحشتونى كلكم جدا جدا

بس انتوا عارفين بقى رمضان والاجازات ، وكنت كمان تعبانة

المهم انكم وحشتونى مووووووووووووووووووووت

وبوسة لكل واحدة ((نفر نفر))
20-09-1426 هـ, 10:29 صباحاً

صباح الفل عليكم جميعا
الحمد لله خلصت آخر عزومة ومستنية العقيقة بتاعة أم ابيها علشان أتعزم بقى شويه بس انا خايفة تعمل والدة واشتغل انا يالا زى بعضه ياترى عملتيها ولا لسه
دندون ازيك انتى فين
موتى وحشتينى
نودى أزيك ياقمر
هبهوب صباح الفل
مسلمة ***** الله نفرح فيكى قريب وتبقى مشغولة اكتر مننا بكتيييييييييييييير
مروة ازيك ايه يابنتى الغيبه ده وبعدين فنانة الأرز بتسأل على الرز الحقيقة انا بعمله بحط معلقة سمنه صغيره وعليه حوالى كوب عصير طماطم (حسب كمية الأرز) ولما تتسبك بحط الأرز واقلبه كويس وبعدين الماء والملح ولما يغلى أوطى عليه واسيبه يستوى
(وعلى فكرة علشان ياسمين ممكن ساعات قرب ما هطفى بعمل فيه بالمعلقة حفرة واكسر فيها بيضه بعددنا واغطى عليه واول لما البيض يجمد بطفى وبيبقى طعمه جميل ومفيد جدا للأطفال وشكله بيبقى حلو وأسمه رز النجوم) يارب أكون أفادك لحد الشيف الكبير دون لما تدخل وترد عليكى
رواء ازيك
نهى
رونى
سمسمه
ام باسل
ام الهنا
كل الناس الحلو اللى معانا أزيكم كلكم
معلش العشرة الأواخر بدأو وأعذرونى لو اتشغلت ومعرفتش أدخل بس من الوقت للتانى هبص عليكم علشان بتوحشونى
كل سنة وانتم طيبين
20-09-1426 هـ, 10:46 صباحاً

صباح الخيير عليكم كلكم

اى نعم انا لسو واحد صحيح

عاملين ايه

صباحي لكم كلكم وكل سنة وانتم طيبين رمضان خلاص على وشك شدو حيلكم الشوية دول

تسلم ايديك يا دون على الحلويات وعلى فكرة نودي معها رقم تليفوني وممكن تعطيه لأى حد عاوزه وعلى طول ان شاء الله هاقولها على العنوان وقت العقيقة بس اياك حد يزوغ

ام ياسمين ربنا يخليها لك تعالي ومتا تخافيش هم شغلتين تلاتة اربعة خمسة في المطبخ وخلاص - شكة دبوس

سلامي لكل البنات واحدة واحدة اعذروني الزهايمر عامل عمايله معايا اليومين دول
20-09-1426 هـ, 11:10 صباحاً

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

صباح الفل عالكل

دندونة، طبعا وراكي .... و ... و ستين..... كمان!!!! امال!!! طب انتي لو تعرفي الدعاية اللي باعملها لاكلاتك في كل حتة!!! و الله الناس اللي اعرفهم كلهم بقوا عارفين دون و مطبخها، و فيه ناس كتير مش من المنتدى جربوا من اكلاتك و بيدعولك و مبسوطين بيها اوي اوي. جزاكي الله خيرا على صبرك معانا. و ياللا بقى انزلي باللبن الرايب احسن طلعت مروة كمان بتطلبه اهه!!

ازيك يا مروة و ازاي رودينة؟؟ كل سنة و انتم طيبين

الف سلامة عليكي يا مووتي، اخبارك ايه؟

من عيوني يا ام ابيها، انتي بس اعمليها و انا حاجيب اتوبيس الم فيه المنتدى و نقف لك على باب الشقة!!

ام ياسمين و مسلمة و نها و سمسم و هبة و احلام و كل البنات، باسلم عليكم كتير اوي اوي
20-09-1426 هـ, 11:31 صباحاً

الساعة الآن 02:34 .