اقتباس مشاركة
يا جماعة عايزة انزل الكتاب الالكترونى بتاع دينا حد يتدينى لينك بس يكون شغال
انا كمان
اللهم ان لك صفوة من الخلق تدخلهم الجنة من غير حساب ولا عقاب
فاجعل من يقرأ كلماتي هذه منهم

اية دة يا جماعة ؟؟؟؟ معقولة دة يبقى كل استفتائكم لدون ؟؟؟؟؟؟ اظن انى مااستفدتش منها قدكم بسبب ظروفى الصعبة لكن انا شايفة انها كانت تستاهل منكم اكتر من كدة ؟؟؟؟ وعلى فكرة المفروض نطالب بالتجديد فى الاشخاص يعنى الاخوات اللى زكرتوهم فى الاستفتاء اخذوا حظهم من التكريم والتثبيت ودة الواجب على طاهيات جداد
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

صباح الخير عليكم كلكم

للبنات المحتاسين في تطليع الروابط نتيجة للكسل الرمضاني في البحث، اتفضلوا الروابط الخمسة و جربوا انتوا و شوفوا مين شغال و نزلوا منه الكتاب

الرابط الاول

ده الرابط التاني و عشان اريحكم من دلوقت مش شغال

ده التالت و غالبا برضه طار

ده الرابع و برضه راح خلاص

ده الخامس و غالبا بح برضه

يبقى معندكوش حل غير انكم تنزلوه من الرابط الاول بس ده محتاج خط سريع دي اس ال يعني او انك تسيبي الكتاب يحمل براحته و متزهقيش و لازم تكوني شايلة من على جهازك برنامج accelerator ان وجد، اوكي كده تمام؟؟؟ و على فكرة لراحتكم برضه الملخص اللي في توقيعي فيه كل الاكلات اللي في الملفات لحد اوائل السادس المدمج هنا و من ضمنهم الاكلات اللي في الكتاب ما عدا بعض الاكلات اللي ضافتهم دون للكتاب و مش في الملفات زي الايس كريم و طرقه مثلا و دول ممكن اي واحدة فينا تتطوع و تكتبهم و تنزلهم في الموضوع هنا عشان يتحطوا مع بقية الاكلات في ملخص بقية الملف السادس و بكده يبقى سهل عليكم نسخهم و حفظهم او طباعتهم. انا لو لقيت وقت ان شاء الله حاكتبهم لكم و لو اي اخت تانية تحب تنقلهم يبقى جزاها الله خيرا برضه بس تقول الاول عشان النقل حيبقى بالورقة و القلم و بعدين كتابة على الكيبورد اوكي؟ انا اصلا نقلت طرق الايس كريم و حيبقى فاضل اني اكتبهم هنا، هاه حتستنوني؟؟ قرروا و انا تحت امركم

كل سنة و انتم طيبين و اشوفكم على خير الاسبوع الجاي ان شاء الله
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

وحشتونى جدا جدا واسفة لعدم مشاركتى بسبب النت ربنا يفرجها انا معلش بدخل بسرعة علشان ملف العيد وعموما
كل عام وانتم بخير وعيد سعيد

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
ازيكم يا بنااات وحشتونى جدا والله
سبحان الله لما بغيب عنكم بحس ان فى حاجه نقصانى بس معلش الكمبيوتر كان عيان شويه
يا دون وحشتينا
نودى ربنا يباركلك يا حبيبتى على مجهودك مع البنات
وحشتوووونى كلكم كلكم

الساعة الآن 04:42 .