اقتباس مشاركة  (waswosa)
اذيك يا دينا كنت عايزة اسالك على حاجة عملت النشادر بالطريقة اللى انت قلتى عليها بس العجينة كانت لينة حسيت انعا هحتاجة دقيق تانى يا ترى ايه السبب؟
و كمان عملت بسكوت السويسرول و حسيت انه سميك جدا و محتاج يخف شويه يعنى حسيت ان الدقيق كان زيادة علشان كده مكانتشى العجينة ممكن تتفرد بالنشابة زودتلها سمن و بيضة مش عارفة غلط و لا ايه ؟
ازيك يا وزوززتى وكل عام وانتى بخير فينك ؟ وحشتينى بالنسبة لبسكوت النشادر ان النتيجة حسيتى انها كانت لينة دة لان الدقيق ماشربش السمنة كويس والجزء اللى متشربش خلاكى تحسى ان العجينة طرية وكان ممكن تزدوى شوية دقيق زى ما عملتى لكن بعد ما خلصتى كان زى بتاعى اللى فى الصورة ؟؟ولا كان اية ؟؟ ... وبالنسبة لبسكوت السويسرول مقدارة مظبوط تماما انتى كترتى الدقيق وكنتى حطيتى شوية لبن بس .برضة بعد ماتخبز وانتى مزودة السمنة والبيضة طلع ازاى ؟؟
02-10-1426 هـ, 08:18 مساءً

دينا السويسرول طلع جميل اوى بس انا زودت بيضة و شوية سمنة عليه
النشادر زودت عليه دقيق بس لسه معملتش العجينة هقولك اول ما اعملها على الاخبار
02-10-1426 هـ, 09:32 مساءً

كل سنة وانتم بخير وعيد مبارك عليكم جميعا وعلي الامة الاسلامية كلها
وتقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال

ازيك يا دينا وحشاني اوي وازي اولادك يا رب يكونوا بخير
نودي ازيك يا جميل وازي بابا دلوقتي ان شاء الله تكونوا كلكم بخير واسمع عنك كل خير
كل البنات اللي يعرفني واللي مش يعرفني كل سنة وانتم بخير جميعا
02-10-1426 هـ, 10:30 مساءً

وانتى طيبة يا ام احمد وكل اللى سئلتى عليهم بخير وبيسلموا عليكى
02-10-1426 هـ, 11:05 مساءً

صباح الفل عليكم جميعا
انا قلت يا دون اقعد فى البيت شويه ( أتحسد صح؟ ) بس طبعا خرجت على الساعه 5 و رجعت الساعه 3 الصبح فمش عايزة أقولك نفسى أنام جدا بس لازم أشوف هنفطر ايه ان شاء الله و أقوم اعمله
نوووودى وحشتينى انتى و كل البناااات
03-10-1426 هـ, 01:21 مساءً

الساعة الآن 10:47 .