صباح الفل يا مسلمة اية اخر اخبار الانجازات معاكى ؟؟؟بس انتى انشط منهم يا مسلمة لان باقى البنات لسة اجازة لحد دلوقتى ؟؟؟؟
عموما بصى انا نزلت برة موضوع جديد المحشى الخفيف بتاع الدايت لحد ما ييجوا الباقى واشوف هما عايزين اية ؟

صباح الفل عليكم جميعا وكل عام وانتم بخير
ازيك يادون وحشتينا وازي كل البنات هبة وموتي ونودي وايجيبت جيسكا ومسلمة وسبانش فلاور وكلكم كل عام وانتم بصحة وعافية وسعادة وخير ان شاء الله سامحوني لو ناسية حد
فكرة ظريفة قوي يادون انك كل يوم تنزلي اكلة جديدة بس اوعي تنسي الاكلات الدايت لحسن الوزن زاد قوي
ولو سمحتي لما تبتدوا في الشات ابقوا قولوا لنا
سلام

ازيكم يا بنات ومدامات وأمهات

وحشتونيييييييييييييييييي موووووووووووووووت ووحشني الرغى معكم والله ، ياسمين بتسلم عليكم كلكم وبتقوللكم كل سنة وانتم طيبين

دينا
امل
وسام
رواء وكل البنات اللي كلموني وسألوا عليا ربنا يكرمكم والله انبسط فعلا بكلامكم معي وحسيت ان فعلا والله انكم نعم الاخوات لأننا حتى معظمنا ما شفناش بعض وسألتم عليا اكثر من مرة

باسلم بقى عليكم كلكم
امهات الياسمين اللي انا تالتهم ، كل سنة وانتم بخير
رواء

اشكرك جدا على موضوعك عني والتهنئة لي نردهالك في الولادة الجاية ان شاء الله وتكون في مصر علشان نعرف نعمل الواجب

روني
مروة
موتي
ام حبيبة
ام احمد
ام يوسف
الحاجة منى (تقبل الله وحمد لله على السلامة)
نها (ربنا معك في الولادة ان شاء الله)

كل سنة وانتم طيبين كلكم وعيد سعيد
لو نسيت حد ما تزعلوش مني انا لسة قايمة من الولادة والزهايمر هايل معايا خصوصا بسبب قلة النوم (ربنا يخلي ياسمين وحسها في الدنيا ان شاء الله عاملة الواجب وزيادة شوية معايا انا وباباها)

أنا مصري بناني من بنى

هرمَ الدهر الذي أعيا الفنا

وقفة الأهرام فيما بيننا
...

لصلوف الدهر وقفتي أنا

في دفاعي وجهادي للبلاد

لا أميل لا أمل لا ألين

لكِ يا مصر السلامة

وسلاما يا بلادي
اقتباس مشاركة  (natally)
صباح الفل عليكم جميعا وكل عام وانتم بخير
ازيك يادون وحشتينا وازي كل البنات هبة وموتي ونودي وايجيبت جيسكا ومسلمة وسبانش فلاور وكلكم كل عام وانتم بصحة وعافية وسعادة وخير ان شاء الله سامحوني لو ناسية حد
فكرة ظريفة قوي يادون انك كل يوم تنزلي اكلة جديدة بس اوعي تنسي الاكلات الدايت لحسن الوزن زاد قوي
ولو سمحتي لما تبتدوا في الشات ابقوا قولوا لنا
سلام
ازيك يا نتالى وكل عام وانتى بخير وانتى كمان وحشتينا .بالنسبة للشات هما دخلوا النهاردة الصبح فى الصفحة بتاعة waswosa اللى فى ساعدونى .

ام ابيها يا مرحبا حمد الله على السلامة وعقبال ما تخاويها يارب بس يكونوا 3 ما يقلوش واحد .والبنات حيتبسطوا لما يلاقوكى بتشاركى بس لما يظهروا متفهميش هما مختفيين فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الساعة الآن 07:53 .