جوى واحد ميرسى على مرورك الكريم واسفه لتاخير الرد شوفى انا كنت سالت اذا تحبوا انزل بعض الصفحات المصوره بالسكانر لكن لم القى اى رد وللاسف انا ما عنديش سكانر وكنت هطلب من زميلى ولكن هذا غير متوفر الان سامحينى
حبيبتى الكتاب عباره عن مجلد جدى كان مجمعهم - سلسه- واسم الكتب اصول الطهى من مكتبه البيت
ميرسى على مرورك واهتمامك ودمتى لنا

ام العلاء والله بتنورى الدنيا يا قلبى مش عارفه ابعث لك على الخاص وكثير وحشانى ونفسى ابقى صاحبتك اذا ما يضايقكيش ارسلى لى بريدك الالكترونى عشان اعرف احب فيكى
كل سنه وانتى واسرتك الجميله بالف خير يارب
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
تسلمي اختي هبة

وانتي بنشرك اجزاء من الكتاب

خليتيه انترناشونال
تعبت وانا احط تيكر واشيل تيكر.جعل المرة الثالثة ثابتة
ربي لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك يا كريم ,رزقتني به وانا غير مستحقة واخذته ولك التمنن علي ,فلك الحمد عدد نسمات الهواء وعدد حبات الرمل والحصى وعدد انفاس الخلائق.لك الحمد على ان قدرت ان احمدك
ميرسى يا جوى اتمنى حبيبتى انه يعجبك وتستفادى به على فكره يا جوى جزء النصائح المنزليه لنفس الكتاب موجود فى توقيعى اطلعى عليه ستجدى اشياء مفيده جدا ويارب يصلهم دعائك اللهم ما امين

قريب ان شاء الله ساضع الجديد اول ما يتوافر لى الوقت.

شكرا جزيلا
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
تسلمي اختي هبة

وانتي بنشرك اجزاء من الكتاب

خليتيه انترناشونال
الله يرحم جدك والدك
وتسلم يدك وصفات شهية

الشكر لاختي ام عزيزان على التوقيع الاكثر من رائع
روابط مواضيعي

الساعة الآن 02:06 .