الشمس المشرقة
الشمس المشرقة
بس احنا لمن خرجنا من هذا السوق لقينا الاقرب لنا الجراند بازار وصرنا بعيدين عن السوق المصري يعني لو في البداية تروح للجراند بازار ومن هناك تسال عن كروشهان بيكون اقرب ..
leen.14033
leen.14033
بس احنا لمن خرجنا من هذا السوق لقينا الاقرب لنا الجراند بازار وصرنا بعيدين عن السوق المصري يعني لو في البداية تروح للجراند بازار ومن هناك تسال عن كروشهان بيكون اقرب ..
بس احنا لمن خرجنا من هذا السوق لقينا الاقرب لنا الجراند بازار وصرنا بعيدين عن السوق المصري يعني...
جزاكم الله الف خير ووسع عليكم يارب
um-aziz
um-aziz
موفقة يارب
أفنان الشام
أفنان الشام
اختى الغاليه انا اشتريت الخيوط من اسطنبول فى سوق اسمو السوق المصرى <او بالتركى بقولو اجبشيان بازار>بس الخيوط مو من السوق المصرى نفسو لا فى هنام سوق اسمو محمود باشا جارجه والسوق ده خلف السوق المصرى مباشره والمنطقه كلها اسمها امين اونو .<بالكسره على الاف فى كلمه امين >بسال لازم توح وتسال فى محمود باشا وكلمة كروشيه معناها كروشهانا وخيط يعنى اب برضو بالكسره على الالف وهناك تلاقى الخيوط وايادى الشنط وكل شى .بس لو ما عرفت ترجمه خليها تشيل قطعه صغيره كروشيه .شوفى انا حاكتب ليك العنوان حق المحل المكتوب فى الكيس وطبعا مكتوب بالتركى mahmutpasa kurkcu han no 38 eminonu
اختى الغاليه انا اشتريت الخيوط من اسطنبول فى سوق اسمو السوق المصرى <او بالتركى بقولو اجبشيان...
السلام ترى ولله سجلت عشان استفسر منك
الله يسعدك كيف الي لقيتي الخيوط بالجرام ولا بالكيلو وكم سعر الجرام تقريبا عةالريالةالسعودي
أفنان الشام
أفنان الشام
السلام ترى ولله سجلت عشان استفسر منك الله يسعدك كيف الي لقيتي الخيوط بالجرام ولا بالكيلو وكم سعر الجرام تقريبا عةالريالةالسعودي
السلام ترى ولله سجلت عشان استفسر منك الله يسعدك كيف الي لقيتي الخيوط بالجرام ولا بالكيلو وكم سعر...
عفوا ع الريال السعودي