اقولك تجربتي كنت افطر سلطه وكوب شوربه وحبتين سمبوسه بالفرن او بدالها اي شي بكميه صغيره واشرب عصير اناناس والحلى اكل لقمتين عن نفسي بعد الفطور بساعتين واتسحر زبادي وتمر واشرب شاي اخضر وكمون وقرفه وزنجبيل والحمد لله نزل وزني
الفطور: شوربة جريش باللحم(من غير زيوت ودهون)..خضار سوتيه..سلطه خضراء..كاسه صغير عصير قمر الدين او عنب

بعد التراويح: اكل صحن فواكه علشان تطرد الدهون اللي مخزنه بجسمي

السحور: اشرب حليب(علشان عندي نقص بفيتامين دال) مع كورن فلكس اسمر
الرجيم سهل برمضان ماعدا بمقاومة الحلويات
احس الوحدة تشتهي كنافة وقطايف ولقيمات وعش البلبل برمضان اكثر من باقي السنة

سبحان الله وبحمده ،، سبحان الله العظيم
يسلموا على مروركم والله يجعل كل سمينه تنحف على خير
يارب احفظ امي
آمين يارب


الساعة الآن 05:37 .