السلام عليكم جميعا

صباحكم فل وياسمين

دون : والله من قلبي بشكرك ودعيتلك امبارح دعاء يارب يكون من حظك شوفو يا جماعه احنا هنا عندنا فرحات بتاع الحمام فاتح فرع المهم اكلنا عنده حاجه اول مره اذقها وعجبتني جدا وعجبت كابتنا جدا وهو اساسا يعني محسوك جدا في الاكل الي هو (طاجن الفريك بالحمام في الفرن) المهم بصراحه انا اولا مره اشوفه انا اعرف ان الحمام بيتحشي بس المهم مررت على الفايل بتاع دون لقيته وكان يوم الخميس ملل شويه لاني بداو م نصف يوم المهم بقه طبعا كابتنا قاعد في المكتب بيحضر في خطط الماتش قولت اعمل ايه في السكون ده رحوت جبت من السوبر ماركت فريك وملقتش حمام جبت الفري الي هو السمان وعملت طريقه دون في الفريك

ما شاء الله والله الكابتن ماشاء الله عجبه جدا حتى الفريق ولاده بقه يقلولي اول مره تظبطي الاكل كده المهم امبارح كان يوم مميز جدا بالفريك يا دندون وشكرا جدا وتسلميلي

مدتم وائل : ايمان حبيبتي والله وحشتيني وعايزة اقولك سبحان الله لسه كنت داخله اطلب طريقه المكرونه الحلوة وانتي حسيتي بيا يا حبيبت قلبي يارب ربنا يرزق ويهديكي وينولك كل الي في بالك

حبيباتي جميعا من دون-ومصراويه وهبه وشيرين 33 و رانيـــــــــا ولافلي انجلو أم ياسمين وام باسل و ومون ومسلمه واحلام عصفوروكل الايمانات الي هنا (ايمان) و ناتلي وام علاء
وسمسمه وكل الحلوات بحبكم جدا في الله ويا جماعه بقه ابتدوا بقه في الدعاء والتشجيع عندنا ماتش يوم الثلاثاء يامسهل يارب

اينا
23-11-1426 هـ, 08:48 صباحاً

ghidaa ازيك اهلا بيكي حبيتي دلوقتي كلهم نايمين لما يصحوا هيعملو الباندا متقلقيش

ايمان : هي المكرونه لما بتغلي مع السكر بتتهري يعني مش محتاجه اضربها في الخلاط لاني بشفها مهريه لما نكلها

يا جماعه انا ابتديت رجيم من امبارح فارجوكم ساعدوني في تحطين الدهون صحيح لو شربت فيري اخس يا دون مش بيقولوا كده
23-11-1426 هـ, 08:50 صباحاً

السلاااام عليكم و رحمه الله و بركاته
يا الله اخيرا المنتدى فتح يا ترى كان مين واقف ورا الباب؟
العزومه إمبارح عدت على خير الحمد لله و كان يوم دمه خفيف والله
كدة يا دون مافيش ليه تورته طيب لما تعملى واحدة تانيه هآكلها كلها بس
اينا كان الله فى عونك و ربنا معاكم
كل البنات وحشتوووونى
23-11-1426 هـ, 02:16 مساءً

اذيكم كلكم وحشتونى جدااا
انا موجوده يا دون يا حبيبتى وبس معلهش كنت مشغوله شوية فى رسالتى المتعسرة ادعوا لى بجد لان الموضوع وصل لمنعطف طرق ربنا يستر يارب ويهدى المشرفة

اينا يا حبيبتى لما تكونى عايزها تبقى مهريه اوى سبيها تستوى كمان شويه فى الماية بتاعتها الاول ( سوا زياده يعنى) ولو لقتيها لسه محتاجه سويها فى اللبن فتره لان الفرن مجرد تحمير من فوق وتحت بس
بحبكم كلكم كلكم
23-11-1426 هـ, 02:20 مساءً

ايمان ربنا يوفقك يارب يارب ويسعدك وميرسي وباذن الله هروح اعملها ينفع باي مكرونه؟؟؟ ولا لازم طويله

دندون بحبك وحشتيني
مسلمه :جزاكي الله خير على الدعوة ديه
رانيا فينك مختفيه
شيرين واحلام عصفور يعني يا جماعه محدش عارف يدلني على واحده تجيب شغالات مقيمات انا هعيط يا ناس

بحبكم كلكم والله
23-11-1426 هـ, 04:14 مساءً

الساعة الآن 07:15 .