don
don
don don :
يا صباح الفل يا رانيا ياعم ياعم تسلم ايديكى شكلهم جميل ما شاءالله :)
يا صباح الفل يا رانيا ياعم ياعم تسلم ايديكى شكلهم جميل ما شاءالله :)
بسكويت بسيط للاطفال

:) بسكويت بسطا فلورا :)
Enna
Enna
انا بشكركم جميعا والله بلا استثناء الله يخليكم ليا يارب وفعلا انا قلقانه دون اول مرة متسالش عليا غريبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولا ماسدج لو في رسايل منها قولولي لاني مش لاقيه؟

على الله المانع خير بس يمكن امتحنات الاولاد شغلاها ربنا معاها

احب اقلكم ان امبارح حدثت حجات والله من عن دربنا طبعا انا مشيت من الشغل وكانت النتيجه 1/0 ليهم وبعدين قبل ما يصفر الحكم بخمس دايق جابو جون التعادل وطبعا لانه للتاهل للكاس كان لازم حد يفوز عشان يطل دور 8

المهم اعطوهم 15 دقيقه بدل ضايع وبرضه 1/1
فقرروا يلعبوا ضربات جزاء والحمد لله رب العالمين فريق زوجي كسب 4/2 بضربات الجزاء الترجحيه

الله يبارك لكم جميعا انا لم اذكر اي اسم خوف والله من اني انسى حد ولان كلكم كلكم تستحقوا جزاكم الله الخير وبارك فيكم ورزقكم من حيث لا تحتسبوا وفرج كروبنا وكروبكم واسعدنا سويا في الدارين
امين
والله اني احبكم في الله
والله اني احبكم في الله
والله اني احبكم في الله
ولا يحرمني منكم ابدا
Enna
Enna
الف مبروك الكتاب يا دندون تسلم ايدك يا نودي تسلمي يا حبيبتي والله باذن الله ربنا يكرمك هتنقذي البشريه الرجوليه من عك الستات بالكتاب ده\

بحبكم كلكم والله العظيم
بشكركم كلكم والله وشوفت رسالت يا دندون الله يخليكي لينا
Noody30
Noody30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

صباح الفل عالكل

تسلم ايديكي يا دندون على الحاجات الجميلة اللي تفتح النفس دي، و تسلم ايدين مووتي على ملف العيد مقدما جزاها الله خيرا و اياكي يا دون

رانيا حبيبتي ليه سياسة التجويع عالصبح دي؟؟!!! طيب مفيش ترمس يا رانيا!!!! تسلم ايديكي فعلا شكلهم في منتهى الطعامة

هبهوووووووووووووووووووووبة الجميلة، وحشتيني يا بطوطة، و تسلميلي على كلامك الجميل ده، انا قلت اجي اتدفى جنب فرن دون شوية احسن انا متكتكة خالص!!!

اينا صباح الفل عليكي

صباح الجمال لكل الحلوات اللي لسه سقعانين و مدخلوش
semsem2005
semsem2005
صباح الخير عليكم جميعا
اينا الف مبروك يا حبيبتى على الماتش
نودى عاملة ايه النهاردة والبرد عامل معاكى ايه
يا هبة يا عبد العظيم انتى فين بنشوفك كل سنة مرة
رانيا الاكل يخبل ما شاء الله عليكى تسلم ايديكى
الفنانه دون صباح الاكل الليذ