السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
صبااااح الخير عليكم جميعا
ازيكم يا بنااات عاملين ايه النهاردة؟ يا رب يكون الكل بخير
ام الهنا تسلم ايديكى على السمك و بالهنا و الشفا
دندوووون مستنيين ملف العيد ولو غنى مش بحب اللحمه الضانى بس برضه مستنياة
كل عام و انتم جميعا بخير

ازيك يا دوندون
عايزه سؤال علي الساليزون
انا جبت طريقته من الملف بتاعك
ممكن اعمله بالزيت بدل السمنه و لا ايه
اللهم اجعل القراءن ربيع صدورنا و يسر لي حفظه
اللهم ارزقني الاخلاص في القول و العمل
السلام عليكم جميعا
اشرك يا دندن على ردك الجميل و ترحيبك بي و اهلا بيكي يا اينا انا سعيدةجدا بيكم
احب اسألك يا دندون انت بتدخلي الساعة كام على المنتدى
تسلم ايديك يا دندون ما نتحرمش منك ابدااااااااااا يارب
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
اقتباس مشاركة  (Enna)
صباح الفل عليكم جميعا
دندون : وحشتيني يا حبيبت قلبي كده برضه متساليش عليا انا مستنيه تقوليلي على الماسنجر وفي كبايه الشاي بتاعتي وبعدين انا عاوزة بيتزا باللحمه المفرومه

دندون وام الهنا : عاوزة اسال سؤال ايه سر ان السمك المشوي يكون متشرب طعم الثوم والخل من جواه يعني انتوا عارفين ما شاء الله هنا السمك رائع بي مثلا اشتريت سمك وروحت للفرن يشويه من جواه مفيش تببيله خالص فانا بحبه متبل
ممكن اعرفه الدقه الي بيتحط فيها بعد الشوي ايه بالظبط ؟
وممكن اعرف هو السمك الي بيتشوي اساسا بيتنظف والله الاحسن لا
وازاي ممكن اعرف السمكه لان موضوع الخياشيم ده مبفهموش يعني الاحمر القاتم والله الاحمر الفاقع؟ وهل اضغط على السمكه والله ايه احسن طريق اعرف بيها السمك تمام وطازج
2- معلش تقلت عليكم انا مبحبش السمك يكون محروق قوي بحبه كده من جوة يبقه طري
3- والي عارف اسماء الاسماك هنا ايه هنا احلى سمك للشوي انا الهامور بحسه احلى في البانييه
طرق حلوة للسمك بقه
هبه عبد العظيم : انتي مش متخيله يا هبه ان الدعاء فعلا اساس في العباده والله والله لولا فضل الله عليا ثم دعائكم ليا من قلبكم لم يكن الفوز تاكيدي ان انسان بس يدعيلك من قلبه ربنا بساعدك ازاي
يا جماعه لا تكفوا عن دعائكم ليا وانا والله بقول ربنا يخلينا لبعض ويسعدنا في الدارين ويجمعنا على الحب في الله
سلامي لكل الي بيحبوني وبحبهم ذكروني والله ما ذكروني انتوا في قلبي
ام ياسمين و الايمانات الثلاثه بتوعنا و حبيبتي مدام وائل وام علاء و مسلمه 3 وام الهنا ايه الجمال ده وسحر وغيداء و اهلا بيكي يا ريم و اخبارك يا احلام العصفور وegypt-jasica
وبتول وكلكم والله

حبيباتي بدعوكم لصيام بكرة الاول من ذو الحجه ده ثوابه عظيم عظيم وياريت نصوم وكلنا ندعي لبعض ىعلى الفطار

اينا صبحكم فل الفل

الساعة الآن 09:27 .