تسلم دياتك ويعطيك الف عافيه
15-12-1426 هـ, 06:26 مساءً

خلصت القرص يا دون خلالالالالالالالالاص
بصى اول واحده كان شكلها عجيب - اول دفعه - بس فى الاخر الموضوع اتظبط والى حد ما قربت من الطبيعى فاضل المزازه
فطيرى مش مزز وحلو زى بتاعك يا دندووووووووووووون

بصى بقى هعيط

انتى كنى عجناه بالزبادى ولا الرايب

تسلممممممممم ايديك انا بقول بقى هو النفس ما فيش غيره
15-12-1426 هـ, 08:57 مساءً

اقتباس مشاركة  (moslema_3)
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
صباااح الفل عليكم جميعا
شكرا يا دون على وصفات البفتيك جزاكى الله خيرا بس كان عندى سؤال من غير ضرب ممكن ؟ هى الكريمه اللبانى أجيبها نوعها ايه ؟ و ألاقيها فين ؟ ( إتفقنا من غير ضرب )
من غير ضرب ؟؟؟حااااضر يا مسلمة بصى يا سيتى الكريمة اللبانى ممكن تجبيها فريش بالكيلو من عند اى لبان بيبيع لبن وزبادى مثل سونستا ودى بتبقى بالكيلو تقريبا ب 12 ج الكيلو بتستخدمى منها والباقى تضعية فى التلاجة او الفريزر
او تشتريها من السوبر ماركت فى علبة كارتون والنوع دة اللى انا بستعمله وممتاز العلبة دى ب 13 ج تقريبا ومنها الصغيرة ب 4 ج من جهينة وفية علبة بلاستيك بيضاء بغطاء اصفر ب 7 ج استنى حفتكرلك اسمها

15-12-1426 هـ, 10:15 مساءً

تسلم ايدك يا ايمان وكل سنة وانتى طيبة ووالله كلنا فكرينك واحنا منستغناش عن بعض ابدا بس علشان المشرفة نبهت من الدردشة يمكن علشان كدة البنات مااتكلموش لكن لقيتى الطاجن فين ؟؟؟؟؟؟

شكرا لتنبيهك يا رانيا وانا رديت عليها لانها مكنتش تعرف ان لينا ملف بنزل فية منحرمش
MISS_CHEF اية الدعوات الحلوة دى ربنا يخليكى وربنا يتقبل منك صيامك يارب
توتو= تسلمى يارب

لحقتى خلصتيها يا هبة ؟؟؟لية يا بنتى ؟؟؟ هى لحقت ؟؟ماعلينا عيزاها تطلع مززة ازاى ؟؟؟خلى الطابق مستور بالف هنا وشفا
15-12-1426 هـ, 10:23 مساءً

نزلت الرقاق باللحمة في اطباق ساخنة وانتظر ملاحظاتك عليه

بس تعبت من وضع الصور الله يعين
15-12-1426 هـ, 10:26 مساءً

الساعة الآن 08:56 .