يا صباح الخيرا ت يا دندون ...وصباح الفل على كل الموجودين فى الصفحة.... ايه الحاجات التحفة دى ما شاء الله عليكى تسلم ايدك يا قمر وده على كله لان ما شاء الله كله تحفة والمكرونة بقى انا ان شاء الله اعملها فى اقرب وقت لان شكلها تحفة ووضفتها جميلة ربنا يكرمك يا رب
عندى سؤال يا قمر
بالنسبة للكريم كراميل ينفع فى عمله القوالب البلاستيك
انا بستعمل البلاستيك عادى فى الجيلى لانه مش بيبقى سخن ساعة عمله لانه بيبقى كباية سخنة على كباية باردة فبيبقى مفيش مشكلة وقت صبه انما فى الكريم كراميل حغلى المياة والقالب فيها هاه ينفع القوالب البلاستيك واللا لازم زى اللى انتى مستعملاهم وتسلميلى يا رب يا دون وربنا يكرمك

ربنا لا تؤاخذنا ان نسينا او اخطانا
اللهم استرنى فوق الأرض وتحت الأرض ويوم العرض عليك
آمين
صباح الخير والسعادة على كل المنتدى وعلى حبايبى اللى فى المطبخ

دينا تسلم الأيادى ولو سمحتى ممكن تحطى طريقة بسكويت المالح اللى بالبطاطس واللى بالجبنة وياريت ياريت البسكويت التانى ده أسمممممممممممهّّّّّّّّّّ!!!!!!!! يعنى اى طريقة بسكويت مالح واكون متشكره لتعبك
الله يخليك يادون اريد طريقة الرز المصري وخاصه صنوايت بالطريقة التي تجعله مفلفل كل حبة لوحدها خاصة مقدار الماء الى الرز ولكي جزيل الشكر
وعلى فكرة نسيت اقول لك اني ماأعرف عن الماسنجر سوى اسمه وحموت لو ماقدرت احصل على الكتب يامبدعة النيل
السلام عليكم يا ام الحص حاضر من عنيا حالا حكتبهملك لانى لسة داخلة المنتدى دلوقتى حالا ومدخلتش الصبح
وعلى فكرة الارز الصنوايت هايل انا على طول فى السعودية كنت بستخدمه

الساعة الآن 02:55 .