ام زياد وحشتينا منورة والله
اماريج ازيك يا حبيبتى الله يكرمك يارب

زئردة (رشا)صح ؟ لحسن يكون انا كمان عندى قفلة المهم بالنسبة لسؤالك (((بصى بقى بالنسبة للشاورمة الصورة شكلها مستوى !! انتى بتحطيها على النار تانى ليه؟
كمان مش فاهمة فكرة الفويل اللى بتغطيه بيها وفكرة حط الحشوة)))
بصى يا ستى بالنسبة للفراخ اللى انا عامله بيها الشاورما فى الصورة دى صدور بس كبيرة قوى ولحمها ناشف عامل زى الديك الرومى علشان كدة سلقتهم نص سلق الاول وبعد كدة سحبتهم على هيئة نساير زى ما انتى شيفانى بسحبهم بأيدى فى الصورة وبعدين حطيتهم مع الخلطة اللى انا ضربتها فى الخلاط وانتى شايفة فى الصورة وانا بنزل الخلطة من الطبق على الفراخ المفصصة وبتكملى السوى عادى زى ما انا كاتبة
وبالنسبة للفويل دة انا بغطى بيه الفراخ بس يعنى ممكن تغطيها بغطاء حلة عادى يعنى ......لو فية اى اسئلة تانلى اسئلى يا رشا عادى علشان لما تعمليها حتلاقيها جميلة جدا زى الجاهزة بالظبط وبالنسبة للخيار 100 مية تسلم ايديكى

ميرسى يا قمر ربنا يخليكى
انا هجربها وكده بقى يبقى اجيب الفراخ الفيليه عادى او لو عندى صدور فراخ كاملة اجبها واعملها وكده يبقى مش محتاجة الخطوة الاولى بتاعتك لانها يادوبك هتستوى على النار

وجزاكى الله عنا كل خير يا don
بصى يا مسلمة لو حتستخدمى صدور كبيرة زى اللى فى الصورة يبقى تعملى زى ما كتبت لرشا نص سلقة الاول ولو الصدور العادية الصغيرة يبقى تضعيها على طول مع الخلطة المضروبة فى الخلاط وتكملى الطريقة عادى لانها مابتاخدش وقت خالص فى السوى وبرضه لو عندك اى اى اى سؤال اسئلينى الاول معلش مش واخدة راحتى فى الردود لانى من الصبح والله بدخل الصفحة بمعجزة وكل الردود اللى بكتبها بتتمسح تانى

ماشاء الله عليكى يا دندون تسلم ايديكى يا قمر ربنا يخليكى

وبالنسبة للخيار

مسلمة ..... آمين آمين آمين

ربنا لا تؤاخذنا ان نسينا او اخطانا
اللهم استرنى فوق الأرض وتحت الأرض ويوم العرض عليك
آمين
بصوا يا بنات الملف دة خلاص حيغلق لان صفحاته كترت قوى والمفروض دلوقتى لا تزيد عدد الصفحات عن 20 صفحة ولذلك حنفتح الثامن وحبتديه بالشاورما تانى علشان اللى لسة عندها اسئله فيها

بس بلاش نكتب اى مباركات بالملف الجديد ونكتب عادى خالص علشان اى كتابة او مباركة او صور كبيرة ستحذف من قبل المشرفات

الساعة الآن 10:17 .