ام زياد وحشتينا منورة والله
اماريج ازيك يا حبيبتى الله يكرمك يارب

زئردة (رشا)صح ؟ لحسن يكون انا كمان عندى قفلة المهم بالنسبة لسؤالك (((بصى بقى بالنسبة للشاورمة الصورة شكلها مستوى !! انتى بتحطيها على النار تانى ليه؟
كمان مش فاهمة فكرة الفويل اللى بتغطيه بيها وفكرة حط الحشوة)))
بصى يا ستى بالنسبة للفراخ اللى انا عامله بيها الشاورما فى الصورة دى صدور بس كبيرة قوى ولحمها ناشف عامل زى الديك الرومى علشان كدة سلقتهم نص سلق الاول وبعد كدة سحبتهم على هيئة نساير زى ما انتى شيفانى بسحبهم بأيدى فى الصورة وبعدين حطيتهم مع الخلطة اللى انا ضربتها فى الخلاط وانتى شايفة فى الصورة وانا بنزل الخلطة من الطبق على الفراخ المفصصة وبتكملى السوى عادى زى ما انا كاتبة
وبالنسبة للفويل دة انا بغطى بيه الفراخ بس يعنى ممكن تغطيها بغطاء حلة عادى يعنى ......لو فية اى اسئلة تانلى اسئلى يا رشا عادى علشان لما تعمليها حتلاقيها جميلة جدا زى الجاهزة بالظبط وبالنسبة للخيار 100 مية تسلم ايديكى
18-12-1426 هـ, 04:03 مساءً

ميرسى يا قمر ربنا يخليكى
انا هجربها وكده بقى يبقى اجيب الفراخ الفيليه عادى او لو عندى صدور فراخ كاملة اجبها واعملها وكده يبقى مش محتاجة الخطوة الاولى بتاعتك لانها يادوبك هتستوى على النار

وجزاكى الله عنا كل خير يا don
18-12-1426 هـ, 04:17 مساءً

بصى يا مسلمة لو حتستخدمى صدور كبيرة زى اللى فى الصورة يبقى تعملى زى ما كتبت لرشا نص سلقة الاول ولو الصدور العادية الصغيرة يبقى تضعيها على طول مع الخلطة المضروبة فى الخلاط وتكملى الطريقة عادى لانها مابتاخدش وقت خالص فى السوى وبرضه لو عندك اى اى اى سؤال اسئلينى الاول معلش مش واخدة راحتى فى الردود لانى من الصبح والله بدخل الصفحة بمعجزة وكل الردود اللى بكتبها بتتمسح تانى
18-12-1426 هـ, 04:45 مساءً

ماشاء الله عليكى يا دندون تسلم ايديكى يا قمر ربنا يخليكى

وبالنسبة للخيار

مسلمة ..... آمين آمين آمين
18-12-1426 هـ, 06:00 مساءً

بصوا يا بنات الملف دة خلاص حيغلق لان صفحاته كترت قوى والمفروض دلوقتى لا تزيد عدد الصفحات عن 20 صفحة ولذلك حنفتح الثامن وحبتديه بالشاورما تانى علشان اللى لسة عندها اسئله فيها

بس بلاش نكتب اى مباركات بالملف الجديد ونكتب عادى خالص علشان اى كتابة او مباركة او صور كبيرة ستحذف من قبل المشرفات
19-12-1426 هـ, 02:27 صباحاً

الساعة الآن 04:16 .