يا مساء الفل يا بنات و يا ستات ابوة با دون 6 شهور مافيش تقريبا اكل و بن شاء الله
يكون بفايدة
تسسسسسسسسسسلم ايدك دندون
21-10-1426 هـ, 05:55 مساءً

يا مساء الفل على كل كل كل الشيفات اللى افتكرونى واللى مش ..............
دندونة تسلم ايدك على كل الوصفات وسلامتك من البرد
يللا بقى سلام جميعاً وربنا معاكو كلكوووووووو

BIG BOOOOSAAAAAAAA

TO EVERY ONE
21-10-1426 هـ, 08:13 مساءً

اولا احلامتى حبيبتى زى ما اتفقنا انا وانتى قبل كدة وبعدين عايزة تقوليلهم انك بتاكلى كل شيكولاتة وجاتوة و تورتة وما بتتخنيش وعيزاهم ما يهروش منك وهما كل واحدة الصبح ضربالها بيضة مسلوقة والغزاء طبق كوسة والعشاء طبق هواء وعيزاهم يستحملوا ازاى ؟؟؟؟؟طب انا حوريكى بنفسك حالتهم
اول واحدة .... والتانية اهية والتالتة اهية والرابعة اهية والخامسة اهية يا حبايبى يقطعوا القلب
على فكرة يا احلام انا والله اسمع عن خرز البقر انه كويس قوى و بيتخن والمفتقة والله اعلم
21-10-1426 هـ, 10:22 مساءً

ساسا يا ساسا ...ربنا معاكى انتى بقى فى ال6 شهور ربنا معاكى
بتول يا بتول ماتقلقيش على البطة احنا حنخللها ونبعتهالك لحد عندك وبالنسبة للسمك اهى ام ياسمين شرحتهالك تمام التمام وعلى فكرة ممكن تسوية على الصاج فوق البوتجاز على العين عادى يعنى مش شرط الفرن ولا الشواية
هبهوبتى يعنى لما تيجى تقولى انك مسافرة ؟؟؟؟ طب قوليلنا رايحة فين ؟؟؟ وبعدين ماله البوس فى المطبخ ؟؟ حيبقى كله بالعسل والشكولاتة والجبنة وانتى كمان وحشتينا
ميرو يا ميرو الطفل لايمكن حيكون جعان ويستحمل الجوع بس شطارتك انتى وقت هيا ماتجوع وتطلب الاكل
عزة اخبارك اية ..
رانيا ايوة يا عم جايلك توقيع جديد من احلام محدش ادك يا ستى يلا عايزين نتفرج
يا ام ياسمين مننحمش على كلامك الجميل وبدام تخنتى عليا 10 كيلو يبقى نأجل السبيط شوية بقى ( شكلى حيضرب صح ؟؟؟)
اما ايرا ........ انتى فين يا ايرا ؟؟؟ هو موضوع النت دة عمال يلف علينا واحدة واحدة المهم كل سنة وبابا طيب وهو بصحة وسعادة ...وعلشان خاطر بابا انا حكتبلك حالا حالا تورتاية مخصوص لبابا صيامى وخلى السامبا دى علشانك ولعلمك فية ناس كتير فى الصيام مابيعرفوش طريقة حاجة حلوة غير البقلالالالالاوة بس صح ؟؟؟؟
وعموما انا تحت امرك وانا حكتبلك حالا الطريقة
22-10-1426 هـ, 12:29 صباحاً

تورتة بالزيت و بدون بيض
(مقاس الصينية 22 )
المقادير
1 ونص كوب دقيق
1 ونص كوب سكر سنترفيش
كوب عصير برتقال او ماء
6 معالق كبيرة زيت
باكو بيكنج بودر
3 معالق كبيرة خل ( الخل بديل الببيض)
فانيليا