بصى يا احلام احنا كلنا طيبين وبنصاحبه بس هو اللى مش راضى يصاحبنا ابدا ابدا
وبعدين انتى بتقولى انك اتكلمتى فى وقت حرج ...احب اقولك ان اوقاتنا كلها حرجة دايما وحديكى مثال انا دلوقتى ححط تورتاية صورة بس من غير طعم ولا ريحة وحتشوفى النتيجة بنفسك علشان تصدقى

يلا كله يطلع على الميزان
دون ........+2ك
ام ياسمين.....+2ك
بتول .........+3ك
هبة .........+2ك
ساسا........+2ك
رانيا .......+1ك
رواء.......+1ك
موتى ......+3ك
مسلمة اتوزنت على ميزانها وطلعت _4ك(هاتى الميزان بلاش بخل شايفة ام ياسمين

اقتباس مشاركة  (حبيبة أم وهيب)
اشكرك حبيبتى الشكر الجزيل والله حبيبتى احنا في المغرب نسموها جلبانة ونستعملها بكثرة في اطباقنا المغربية واعرفها بلغتنا العربية لكن لهجاتنا تختلف في بلداننا العربية وعلى كل فقد افدتيني
يا اعظم واحلى don اكلاتك باينة حلوة لكن لم اجربها بعد بس لا زم اجربها ***** الله
اهلا بيكى معانا ونورتينا واحنا كمان بنحب الاكل المغربى بس فعلا اللهجة بتختلف ولذلك المسميات بتختلف عموما اى وقت احنا تحت امرك فى اى استفسار

كده برضه تنسيني في اللي هايزيدوا على الميزان يا دون، وكمان تورتة شيكولاته يعني مفيش رحمه، أنا أفضل طول اليوم أكل فاكهة بس وفي اخر الاسبوع اخس كيلو واحد وتيجي أحلام تقول باكل شيكولاتة ومش باتخن وزعلانة، بقي ده مش حرام بجد

ما تزعليش يا ساسا أنا برضه عاملة رجيم بقالي أربع شهور بس كنت موقفاه في رمضان وطبعا زدت نص اللي كنت خسيته بس رجعت ابتدي تاني

يللا نشجع بعض كلنا وأهي دون مساعدانا بالأكل الخفيف

spanishflower ألف سلامه على بنوتاتك وان شاء الله يكونوا بخير

بتول كل عيد جواز وانتي طيبة وعقبال عيد جوازك ال100
وانا اقدر على زعلك برضه يا zooza ماتهونيش عليا اتفضلى يا سيتى هو انا خسرانه حاجة بس استنى لما انبههم يلا يا جماعة كله ياخد سااااتر فى تورتاية حتظهر

خلالالالالالاص كله استخبى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الساعة الآن 10:46 .