استخبتى تانى فين يا موووووووتى ؟؟؟؟ اية يا نودى خليتى فية طار بايت مع اليابانيين فينك يا نودى
يا نهى اية الاخبار ؟؟؟الياسمبن زادوا واحدة ولا لسة ؟؟؟؟ورواء اطمنى رزق عمورة فى رجلية وسمسمة قالت واخدة اجازة

الف مبروك يا دون انا متابعه معاكي الملفات والاكلات الحلوووووووة بتاعتك ماشاء الله عليكي انا بتعلم منك علشان لما اتجوز ابقىست بيت شاطره زيك
رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَصْلِحْ لِي فِي ذُرِّيَّتِي إِنِّي تُبْتُ إِلَيْكَ وَإِنِّي مِنَ الْمُسْلِمِينَ
ازيك يا احلى دون كل عام وانتى بخير ومبروك علينا الجزء الجديد وربنا يكرمك يارب
على فكرة يا دون انا اول مرة ادخل بعد العيد وفتحت الصبح لقيت الكلاوى بالكارى وانا صدفة عندى كلاوى فى الثلاجة رجعت وطبقتها فورآ مع ارز ابيض وسلطة خضراء وكانت جميلة لانها خفيفة جدآ لانى لاحظت برضه انك مش حطة فيها اى دهون وانا بعملها حسيت انها نى فى نى ...مظبوط ؟؟ زى ماتكونى حسة بينا على اللى عملناة فى رمضان والعيد .بس اكله خفيفة وسريعة وجميلة ربنا يخليكى لينا وانا متبعاكى اكله بأكله مبفوتش حاجة .
وحشتونى يا موتى و نودى وام ابيها ورواء وسبانش وهبة وسمسمة و ام ياسمين ومسلمة و منى و احلام عصفور وزئردة واسفة لو نسيت حد

صدر الخروف المحشى

( خفييييييييييييييف)
كيلو صدر خروف مخلى من العظم
الحشو ( 1/8 كيلو جبنة بيضاء – 1/8 كيلو مشروم – عود كرفس مفروم
ملح وفلفل – بشر ليمونة )
الطريقة
اخلطى كل مقادير الحشو
افردى اللحمة امامك على الرخامه ونفرد الحشو فوقها
بس نترك حوالى سم من الاطراف
وبعدين نلف اللحمة كويس ونربطها بالدوبارة
نضع اللحمة فى طبق فرن ونغطيه بورقة فويل
ونضعة فى فرن لمدة 3 ساعات لحد مايستوى