صباح الخير عليكم جميعاً

وحشتونى كلكم

ايه يا دينا لما تنامى الساعة 6 تصحى الساعه كام يامام ارحمى نفسك شويه
وبعدين لو سمحتى لما تكتبى نوع قولى نجيبه منين علشان تبقى شاطره

وبعدين اقلولكم شفولى حل للتوتر علشان مااكولش الحاجات ده حد قال انى باكله مع الرجيم طيب طيب

مدام وائل مبروك الصفحة الجديدة و***** الله ادخل هناك

موتى يالا الهمه والنشاط عايزين كل الأكلات انا كان بودى اساعدك بس لاعندى كاميرا ولا بعرف احمل صور هى هى

اينا الحمد لله على الماتش وعقبال كل مره وتسلم ايديك على العصير
29-10-1426 هـ, 11:14 صباحاً

نفسك معانا يا ام ياسمين بس كان بودنا نشوف تجرباتك ...

طيب عندك موبايل بكاميرا؟
29-10-1426 هـ, 11:29 صباحاً

السلاااااام عليكم و رحمه الله و بركاته
صباح الفل عليكم جميعا والله وحشتونيييييييييي يا رب تكونوا بخير
يا دون ارحمينا من الاكلات الحلوة دى يعنى أعمل ايه فى نفسى بقه ؟ أروح أكسر ميزان الصيدليه ولا ايه بس عامه تسلم ايديكى على الحاجات اللى لا تقاوم
29-10-1426 هـ, 12:23 مساءً

القرصة المشهورة فى بورسعيد علشان لو فية حد ما يعرفهاش بالاسم يشوفها

القرصة من بورسعيد
29-10-1426 هـ, 07:33 مساءً

يا مساء الفل اولا بقى يا مسلمة تكسرى الميزان ولا ترضيش تسلفيهولى انا وام ياسمين ؟؟؟؟؟ مكنش العشم .معلش يا ام ياسمين والله ما انتى مزعلة نفسك مسلمة ماتقصدش ما هو حناخده يعنى حناخده
وانتى يا ام ياسمين بتعملى ريجيم ومستعجله على اية ؟ هو عزاب على الفاضى انتى مش عارفة احنا قريب حنعمل اية علشان العيد الكبير ولا نسيتى ؟؟؟؟؟؟؟

يا اينا يااينا حد يشيلها من قدامى حااااضر يا اينا حرام عليكى بقى كل الاكلات اللى بالكارى من فراخ ولحمة وسمك وجمبرى ومش عارفة احنا بنعمل اية بالكارى ؟؟؟؟؟وتيقى عندك وماتستخدميش الكارى برضة ؟؟؟؟؟؟
عموما تبعى معانا الاكلات اللى جاية اللى من الكتاب الصغير كلها بالكارى وانا جبتهم ولو فية حاجة عديت صعبة حسلها وحرسلك على الخاص الاكلات اللى كتبناها قبل كدة
فى اى حد كان سئل سؤال وانا مجاوبتش علية ؟؟؟؟
حد يعرع اخبار نهى او سمسمة ؟؟؟
29-10-1426 هـ, 10:29 مساءً

الساعة الآن 01:58 .