السلاااام عليكم و رحمه الله و بركاته
يا صباااح الجمبرى كدة اليوم كله هيبقى منور ان شاء الله
يا احلام يا حبيبتى هدى نفسك كدة و حاولى تآكلى علشان تقدرى تقومى و ماتفضليش نايمه و ربنا يهديلك الأمور يا رب و لو عايزة أى حاجه والله احنا كلنا أخواتك بجد مش عزومه والله
تسلم ايديكى يا دندوووون على الأكلات الجميله دى والله الواحد مش عارف يقولك ايه و شكرا يا حبيبتى على دعائك لأختى و يا رب عقبال كل البنات
زوزا اللازنيا شكلها هتطلع جميله و ان شاء الله أجربها
يا بناااات ادعولى رجلى تخف أحسن أنا اتزحلقت من على السلم يوم فرح اختى بس الحمد لله إنها جت فيه مش فى العروسه قدر الله و ما شاء فعل
بووووسه لبنوته بنوته

صباح الخير انا بس قلت اسلم وامشي علطوول
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين
مسلمه سلمتك الف سلامه يا جميل
وألف مبروك لأختك

ميرو صباح الفل
سبانوشة
اية الحلاوة اية
دة انتى بقيتى شيفة محترفة

************MoOnty**********
استنوا يا جماعة بس اكلم رانيا ..... فية ايه يا رانيا ؟؟؟؟انتى قلتى انا عندى عزومة طلعت مش عزومة اتضح انك كنتى عازمة اليابان كلها .. هو رمضان لسة مخلصش عندكم ؟؟ بس ماشاءالله بوفية 100 /100 تسلم ايدك بس لازم بعد كدة تدوقيهم الكشرى برضه
اية يا موتى البسكوتات والكحك العظمة دى ؟؟؟شفتىيهم يا ايمان ؟برافو عليكى والله ممتازة يا موتى وواضح انك ماشية فى الخط بتاعنا انا وايمان ورانيا ....بس يا ميرو عماتى المهلبية والجيلى لشادن ؟؟؟ دى وجبة اسرع من السريع يا ميرو يا سريع

الساعة الآن 04:44 .