فى البدايه احب اعرفكم بنفسى انا طبيبه مصريه مقيمه بابو ظبى حبيت ادحل المنتدى علشان تكون نسبه المستفيدات من عرضى اكبر
احنا عارفين اننا كلنا لازم نستخدم مستحضرت تجميل ومفيش حد يقدر يستغنى عنها بس ايه المشكله دلوقتى؟
ان اى مستحضر بيكون داخل مواد كيميائيه وهيا دى اللي بتسبب خطوره على البشره
علشان كده حبيت اعلن عن منتج شركتنا واسمها شركه زهره البحر
وهى مجموعه من المستحضرات الطبيه فرنسيه الصنع تغنينا عن استخدام كل مستحضرات البشره الكيميائيه علشان ترجع البشره زى بشره الاطفال
صافيه ومشرقه ومليانه حيويه
هتسالونى ازاى منتج طبيعى هقولكم ان المنتج من طحالب طبيعيه وفيها زيوت لجوماج كلها مستحضرات طبيعيه اطلق عليها زهره البحر والمنتج اذا فتحتى العلبه واستخدمتيه لازم يتحط فى التلاجه او فى مكان بارد علشان ما يخرب لانه مفهوش مواد حافظه بالمره
والحاجه التانيه ان ممنوع اذا فتحتى علبه الكريم مثل انك تحطى اصبعك فيه علشان هوا معقم لكن تستخدمى منه بعد ما تاخدى اللى يناسبك فى وعاء خارج العلبه
ان شالله تكونى فهمتونى حاسه انى طولت عليكم
بس كل غرضى ان المعلومه توصلكم انا راح اطلكم صور المنتجات واللى بدها تتستفسر عن اى منتج تراسلنى على الخاص علشان اشرحلها بالتفصيل لان العلاج للبشره بياخد 45 يوم بس لازم تتابعى مع خبيره تجميل من شركتنا وكتير متوفرين والزياره منزليه وببلاش اول جلسه علشان تتاكدى من نتيجه المنتج
والمنتجات اللى هعرضها هيا:
اولا غسول الوجه وبعده يتحط اللوشن وبعدين كريم النهار وكمان كريم المساء وفيه سنفره لازم تتعمل مره بالاسبوع بعدها ماسك
ون شالله الايام الجايه راح احطلكم صور باقى المنتجات اللى هيكون فيها كورس التبييض وكمان حبوب للنحافه بس احب اقولكم انك متتردديش انك تراسلينى لان الشركه تحت امركم وانتى زبونتنا حتى بعد ما تشترى لانها مرحله علاج تحت تخصصنا وكده وفرنا عليكى مراكز التجميل كل الاطباء والمندوبين تحت امرك على تلفونك والنت وكمان زيارات منزليه مجاني اذا حبيتى وراح احطلكم رقمتلفونى اذا اى واحده بدها تستفسر منى على راحتها راح اجاوبها ان شالله\

xxxxxxxxxxxx
عذراً .. يمنع نشر الارقام على العام

فى انتظار ردودكم
انا جايه اكمل لكم موضوع زهرة البحر لمستحضرات البشره الطبيعيه:
انا حطيت اليوم صوره المنتجات وهيا عباره عن:
اولا:غسول الوجه:وطبعا الكل بيعرف ان اهم شئ تتغسل البشره بشئ طبيعي وكفايه صابون ومواد كميائيه وتكوني كده جهزتي بشرتك لاستقبال يوم جديد وكلها حيويه وتكوني اتخلصتي من كل السموم اللي بتفرزها البشره طول فترة الليل
ثانيا:اللوشن:ده بيكون نوعين اما جيل او حليب وده بتستخدميه بانك تحطي شويه علي قطعه قطن وده الهدف منه انك تعطي لبشرتك طراوه وليونه بالنسبه للبشره الجافة وتمنعي الدهون للبشره الدهنيه لان زهره البحر بتنقسم مجموعات علي حسب احتياج كل بشره
ثالثا:كريم الصباح:كده نكون جهزنا البشره لاستقبال كريم مغذي لها لطول اليوم ليتخلل طبقات البشره ويغذيها وكمان له فايده تانيه انه واقي للبشره من المكياج وكمان من الشمس لانه فيه واقي شمس بنسبه 20% وكمان اهم شئ انه بيساعد البشره انها تتحمل اي صدمات اثناء تنضيف البيت او الطبخ
رابعا:كريم المساء:مهم جدا وبالرغم من كده كتيرمننا بيكسل يستخدمه مهم علشان البشره بتكون اجهدت طول اليوم ومحتاجه مغذي يتحط الكريم وانت علي السرير خلاص لان وانتي نايمه وقت كافي انه يعالج البشره وكمان عضلات الوجه تترتخي وبالتالي يسهل علي الكريم انه يدخل طبقات الشره وياثر فيها بس لازم تستخدمي الكريم بعد التنضيف بالغسول واللوشن مش هياخد منك عشر دقايق بس مهم اوي
ان شالله قريب اكمل الموضوع واي اسئله انا موجوده تراسلوني راح ارد عليكم بسرعه وان شالله تستفادوا من العلاج بس محتاج صبر لانك تستمري عليه لمده 45 يوم وياريت القي اهتمام شجعوني
بالتوفيق الغاليه
الله يوفقك يالغاليه ... بس ما خبرتينا عن الاسعار
انتى وينك فيه انا من الرياض وما قلتى لنا عن الاسعار وياليت ترسلى رقمك على الخاص للمفاهمه

الساعة الآن 01:15 .