جل رتن اي

الاستفسارات الجماليه

طبعا اول مشاركه ڷـيــ? في المنتدى 😊اشتريت الجل وودي أشوف تجاربكم بصراحه !!!
6
678

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

lotus91
lotus91
اختي استخدمته هوا حلو بس لو تركتيه يرجع مثل ماكان

والحين بجده سحبوه من صيدليات وشكله مضر والله اعلم
معك للابد
معك للابد
اختي استخدمته هوا حلو بس لو تركتيه يرجع مثل ماكان والحين بجده سحبوه من صيدليات وشكله مضر والله اعلم
اختي استخدمته هوا حلو بس لو تركتيه يرجع مثل ماكان والحين بجده سحبوه من صيدليات وشكله مضر والله...
يسلمو ياعسل
الغـ صدى ـربة
الغـ صدى ـربة
لا مش مضر بس مقطوع فتره وهيترجع

اهم شي تستخدميه بالطريقه الصح

والاهم تستخدمي واقي شمس قوي الصبح

وتنتبهي للكريمات الي تستخدميها البشره هتكون جدا حساسه اول ماتبدي تستخدميه

هو الكريم الوحيد الي يفيد بمنع التجاعيد او بتحفيز انتاج الكولاجين

وانا لسه صغيره على تجاعيد بس هو الوحيد الي فادني باثار حبوب قديمه ومع منتجات ثانيه

مع ذلك انا استخدمته تحت اشراف طبي ويعتبر كريم قوي فاقري عن الاطباء اش يقول
في دكتور شمس الدين بالانستقرام شارح طريقته

بس لا تستخدميه من مخك ولازم تعرفي اش ممكن اعراضه الجانبيه ومتى توفقيه ومتى ترجعي له
ولا ممكن تخربي بشرتك اذا استخدمتيه غلط
معك للابد
معك للابد
لا مش مضر بس مقطوع فتره وهيترجع اهم شي تستخدميه بالطريقه الصح والاهم تستخدمي واقي شمس قوي الصبح وتنتبهي للكريمات الي تستخدميها البشره هتكون جدا حساسه اول ماتبدي تستخدميه هو الكريم الوحيد الي يفيد بمنع التجاعيد او بتحفيز انتاج الكولاجين وانا لسه صغيره على تجاعيد بس هو الوحيد الي فادني باثار حبوب قديمه ومع منتجات ثانيه مع ذلك انا استخدمته تحت اشراف طبي ويعتبر كريم قوي فاقري عن الاطباء اش يقول في دكتور شمس الدين بالانستقرام شارح طريقته بس لا تستخدميه من مخك ولازم تعرفي اش ممكن اعراضه الجانبيه ومتى توفقيه ومتى ترجعي له ولا ممكن تخربي بشرتك اذا استخدمتيه غلط
لا مش مضر بس مقطوع فتره وهيترجع اهم شي تستخدميه بالطريقه الصح والاهم تستخدمي واقي شمس قوي...
شكرًا
معك للابد
معك للابد
شكرا