[size="5"][/SIZE]السلام عليكم حبيباتى ارجوا منكم انكم تشجعونى انى ادخل سوق التجارة الموضوع انى اقترحت على زوجى انى اتاجر فى شى انا واثقة منه فى مجال التجميل مش مكياج لا اشياء خاصة بالبشرة لأصلاحها من العيوب وعارفة النتيجة ممتازة وسريعة لانى مجرباهم على نفسى
المهم جوزى مشجع لى الحمد لله وخصوصا انى عملت دراسة جدوى فى راسى كدة حسبة على السريععععع
قلت هبتدى المنتج فالمنتديات وعلى الفيس وانستجرام ولما يشتهر هنزل مصر افتح مصنع صغير واخلص الاجراءات واعملة دعايا وابيعة لية مصر بالذات لان عددها 90 مليون لو استهدفت النساء والبنات منها يبقى لا يقل عن الربع بل وبيزيد كمان قولوا بالميييييت هستهدف 2مليون بس من 90مليون طبعا انا منتجى مش مكرر لا ولا فكرت انى ابيع شى مرة واحدة والسلام عليكم ولا فكرت انة يكون غالى لانى عارفة حال البلد قلت لو هبيع منتجى ب10ريال مثثثثثثلا يعنى 20بالكتتتير لانة ب 19جنية نقول هيوصل 20 يعنى 20فى 2مليون يساوى 40مليون مصرى قولوا بالمييييت هكسب نص او ربع المبلغ بتقدير ربح قليل يبقى 10مليون والمنتج دة سعرة مش غالى بالميييييت راضية بمليون بس مكسب مع اننى عارفة مصر كبيييرة مليانة محافظات ومدن وقرى وهستهدف الشرايح كلها الفقيرة والمتوسطة والغنية ططبعا هيكون فية تنوع بالمنتج يناسب كل المستويات ومفا فكرت فالملابس ولا الشنط وغيرة لانة سلعة بتشتريها الزبونة مرة بالسنة صح؟فكرت بمنتج شهرى ومضمون ;كمان لية مصر لانها العمالة رخيصة راتب العامل500 ريال والبلد ارخص من السعودية وعندى ناس فى كل حتة تسوق المنتج بمحلات التجميل والكوافيرات وجوزى مستعد يدعمنى لان اصلا مشروعى رأس ماله صغير وموضوع المصنع والتسويق ممكن يتكلف نص مليون بالكتتيييييير بس بيطلع كتييير
لانى لاحظت انة اى شى يباع فمصر بيشتغل انا اصلا مصرية والاجراءات هتكون سهلة ان شاء الله عندنا السوريين والخليج ماا بيفتحوا مشروع الا بيشتغل اصلا اهلى ما بيشتروا الا منتجات السنبلة والمراعى مع انها جديدة عل السوق المصرى بس مجرد الثقة انة المنتج جودتة حلوة علشان كدة اهم شى الجودة والسعر والارادة وجوزى بيشجعنى وهو اصلا ممتاز فى ادارة الاعمال بيمشى اى شركة بالورقة والقلم نظام الاجانب يعنى واثقة فى ادارتة المهم اية رأيكم اتوكل على الله ولا استنى مش عارفة لية كسووووولة مع انى مش ناقصنى اى شى ولا دعم مادى ولا شى ارجوكم ردودكم ممكن تشجعنى او تخلينى أأخر المشروع بس انا ضامنة المشروع لزوجى وخصوصا فمصر التراب بيجيب دهب ولو عندكم اى نصيحة لا تبخلوا عليا

حياك الله
ليش التاجييل اختي وماشاء الله عندك كل الدوافع والمقومات
ابدي وتوكلي ع الله واطلعي حبه حبه وباذن الله بتوصلين للقمه
حطمنا الاسعار : مبثوث دوسري ب 5ريال فقط

اقل كميه للطلب درزنين ،،،
0509000966 واتس اب فقط
ابدئي تجارتك باقل قدر من المال واسترجعيه باسرع وقت وارباح خياليه
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=3367924
بالكيلو عطورات ولوشنات وخمريات ومعطرات مفارش
http://forum.hawaaworld.com/ec_showp....php?t=3367871

تابعوني تويتر@dana_mull
عروض رمضان عرض قماش جفنشي+كبك+بوك 350﷼
اشتري علبه معمول واحصلي ع علبه مجانا
[color="Red"]"]هدايا رجاليه ،اقمشه جفنشي ودنهل ،ساعات اقلام كبك
url=http://www.0zz0.com][/url]
بخور دانه للفواحات منتج مميز للتجاره اوالاهدا روايح منوعه بالعلبه تدوم طويلا
أولا استخيري

ثانيا توكلي على الله وابدي المشروع اذا يكسب ذهب صدقيني راح تنسين التعب اذا فيه تعب

أنا أتوقع مو متحمسه لأنج ضامنه انها فكره جديده و ممكن تأجلين بعد فتره تسوين المشروع .. بس صدقيني اللي عنده فلوس

يتعب بس عنده فلوس .. أما اللي حالته الماديه شوي مو تمام يتعب بس بالنهايه تعب بدون فلوس ولا أشياء كثيره

وبعدين أكيد ماراح تتعبين مثل ما أنت معتقده راح تبدين حبه حبه مهما كان المنتج جديد ورائع هذا اعتقادي .. وترى الناس تفكيرها

يتشابه يعني سوي المشروع قبل لا أحد يسبقج

بالتوفيق يارب .. يعني أسوي مشروع بمصر بما انه التراب ينشرى ويجيب ذهب ههههه أمزح

تراني مو تاجره بس حبيت أنصحج
لما رأيت بني الزمان وما بهم *** خل وفيٌّ للشدائد أصطفي

أيقنتُ أن المستحيل ثلاثة *** الغول و العنقاء والخل الوفي
اقتباس مشاركة  (عنقاء زهر الرمان24)
أولا استخيري

ثانيا توكلي على الله وابدي المشروع اذا يكسب ذهب صدقيني راح تنسين التعب اذا فيه تعب

أنا أتوقع مو متحمسه لأنج ضامنه انها فكره جديده و ممكن تأجلين بعد فتره تسوين المشروع .. بس صدقيني اللي عنده فلوس

يتعب بس عنده فلوس .. أما اللي حالته الماديه شوي مو تمام يتعب بس بالنهايه تعب بدون فلوس ولا أشياء كثيره

وبعدين أكيد ماراح تتعبين مثل ما أنت معتقده راح تبدين حبه حبه مهما كان المنتج جديد ورائع هذا اعتقادي .. وترى الناس تفكيرها

يتشابه يعني سوي المشروع قبل لا أحد يسبقج

بالتوفيق يارب .. يعني أسوي مشروع بمصر بما انه التراب ينشرى ويجيب ذهب ههههه أمزح

تراني مو تاجره بس حبيت أنصحج
تسلمى حبيبتى وشكلك فهمتينى وكلامك فى محلة طبعا تنورى مصر واه طبعا تكسبى فى مصر لانها سوق كبييييير بس حد يفهم مطالب واحتياج الشعب من السلع سوقها شغال وعمالتها رخيصة وكمان انتى حظك اوفر منى لانك هتكونى مستثثمرة يعنى الحكومة تديكى صلاحيات اكتر منى بكتتتتيير وتسهيلات فى كل شى
حياك الله
ليش التاجييل اختي وماشاء الله عندك كل الدوافع والمقومات
ابدي وتوكلي ع الله واطلعي حبه حبه وباذن الله بتوصلين للقمه
تسلمى ان شاء الله بارك الله فيكى على التشجيع

الساعة الآن 09:41 .