امى وام زوجى

الأسرة والمجتمع

اول شئ انا امى مريضه من 5 سنوات عاجزه تماما وعندها جلصه وقلب وفشل كلوى وانا اروح ابات عندها مره في الاسبوع واخواتى يتبادلون طوال الاسبوع مراعاة لظروفى واحيانا نسافر بامى ونتفق اانا واخواتى على مين يروح عندها ومين يجى حسب الظروف واخواتى يرحون عندها ويسافرون معها اكتر منى بكثير ام زوجى تعبت قبل فتره وعندها بنات ولازم يسافروا فيها للكشف وزوجى بيوديها ولقيتع يقولى بتروح معانا اختى واخته طلبت من سلفتى تروح معاهم تساعدها ع امها علما انو ام زوجى قايمه بنفسها الله يشفيها وسلفتى عندها اطفال فقالى زوجى بدال ماتروحى معانا روحى انتى انا قلت له انو انا ماقدر عشان امى وماحد طلب منى وانا ظروفى ماتسمح وماحسيت انهم بحاجه بناتها عندها ربى يخليهم لها المهم سافر هو وامه واخته وسلفتى وتركت اولادها عند زوجها هل تصرفت تصرف غلط علما تعامل سلفتى وتعاملهم معها غير انا رسميه معاهم بعد حصول مشاكل ومحترمين بعض جدا وتعاملهم معاى نفس الشئ بكل احترام سلفتى زى بنتهم وهم زى اهلها وانه مقتنعه بتعاملى معهم وسلفتى اخلاقها جدا عاليه وطيوبه وربنا يبارك لها
10
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

امى جنتى
امى جنتى
حياتى يام صالح جعل ربي يبعد عنك المشاكل يارب حبيت ادعى لك واكون اول وحده ترد عليك
ام صالح الفالح
ام صالح الفالح
الله يرضى عليك دنيا واخره بس انا كدا تصرفت غلط ولا كيف
جمالك سحرني
جمالك سحرني
لا اذا دورك تناظرين فيه أمك ما احد بيلومك فهمي ام زوجك وزوجك انه أمك بحاجتك وهذت دورك
وإذا رجعت ام زوجك روحي اجلسي عندها كم يوم وأكيد بيتفهمون وضعك
ام صالح الفالح
ام صالح الفالح
هم ماطلبوا منى زوجى بس الى طلب ولانه ماكان يبغا ياخد احد ماهو محرم له في السفر بس هو اقتنع بظروفى
جادل الدواسر
جادل الدواسر
بيض  الله  وجهك    

وكتب  الله  لك  بر عيالك   

بلعكس   تصرفك  صحيييح      امك  بحاجتك      اكثر 

ولو  كانت مهيب عاجزه

ام زوجك   تبارك  الله  بناتهااا    موجودات      هم   احق  برعايتهااا

وانتي  احق  برعايه   امك ....

ولا ضنيت  انهاا  حلوه    تقومين  بهااا  وامك  محتاجتك

وثانيا  ماطلبو   منك    فا ليش  الحيره    

موقفك    حلوو  وصريح      يعني     الصراحه  راحه  اهنيييك  

غيرك   ممكن  تنسي امهاا   بهديه     وتركض   ورا  ام زوجهااا