ازيك يا لاميتا وازى طنط يارب تكون رجعت بالسلامه
شوفى بقى اتفرجى على الصور على ضمانتى وبلاش موضوع الطبخ ده على ضمانتى مش عايزين اصااااااباااااات لو سمحتى وانتى عضاضه خلقه يعنى لو طلع ايه برضه هتعضينى

سموحه بصى يا ستى ورق الزبده موجود فى كل حته ويفضل لما يقولوا لك حطيه تحطيه خصوصا انتى هتضغطى اوى على العجينه فده ممكن يخليها تلزق قوى فى الصينيه او ممكن تستبدليه بالتيفال وشكرا يا قلبى على مرورك

فلورا طيب عموما انا هروح قسم الكمبيوتر واشوف اذا يدونى موقع ينفع للكل عشان بصراحه انا نفسى اخذ دعاء من كل من يقراء العربيه ومش هفوت الامارات ده انتم كتير قوى ما اقدرش افوت الفرصه الحلوه دى

نووووووووووووووودىىىىىىىىى قبلاتى
ماقولنا نجيبهم
على فكره المره الجايه لما نروح سوا هايبر فكرينى اشترى لك بالعافيه انتى الى زيك ما يتاخذتش رايهم
يالا اتفقى مع دون ونعمله يوم فسحه والغذاء على حساب دون .............

رانون خلاص يا ستى مستنيييييييييييين وانا عارفه ذوقك وهنزل لك حاجات تحفه ان شاء الرحمن
14-12-1426 هـ, 05:54 مساءً

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
هبهوبه حبيبتى مبروك على الملف الجديد و لو إنها متأخر شويتين بس والله ماخدتش بالى خالص ( أصل مقاس النضارة عايز يتغير )
المهم مبروك علينا كلنا الملف الجديد و ما شاء الله فيه حاجات تستحق التجربه ( هشوف يوم كدة يكون جوزى رايق فيه و أعمله كام حاجه كدة من عندك ان شاء الله)
جزاكى الله خيرا يا حبيبتى و كل سنه و كلكم طيبين
14-12-1426 هـ, 06:02 مساءً

مسلمه عندنااااااااااااا يا مرحبا يا مرحبااااااااااااااا

شوفى كمان يا مسلمه انتى وكل البنات لو فيه حاجه بالذات عايزينها - ماتكونش محشى كرنب احم احم - ادور لكم عليها واحطها

فيه طريقه كاتشب تحففففففففففففففففففه بس الاول اشوف مواقع التحميل
14-12-1426 هـ, 06:13 مساءً

تســــــــــــــــــــــــــــــــلم الايادي
و بانتظار المزيد
14-12-1426 هـ, 07:06 مساءً

تسلم ايدك
14-12-1426 هـ, 07:41 مساءً

الساعة الآن 04:54 .