صباح الفل يا نودى لا طبعا يا نودى ما احنا لو تفتكرى دايما بنقول ان اى حاجة على النار بيفضل طبعا انك تغطيها علشان الماء مايتبخرش على الفاضى وكدة الماء بينشف اسرع وبالتالى بتضطرى انك تفضلى تزودى ماء علشان كدة لازم بتتغطى وبتبقى على نار متوسطة علشان تبقى الماء اطول فترة وتستوى فيها لكن طبعا لما تحتاج ماء لازم نزودها شوية بشوية تسلمى يا حبيبتى
22-12-1426 هـ, 11:23 صباحاً

نودى انا عدلتهالك وزودتلك صورة الصينية وهى متغطية على النار كدة عمرك ما حتنسى الملاحظات اللى قلناها ...صح
22-12-1426 هـ, 11:34 صباحاً

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
صبااااح الفل عليكم جميعا
الله يباركلك يا دون وصفاتك لبواقى الكيكه هايله بس طبعا كالعادة لازم أسأل
هو ايه هى كريمه الشيكولاته دى و بتجاب منين ؟ و بعدين الترايفل طريقته فى اى تلخيص ؟ معلش يا دون أنا عارفه أكيد بتقولى عليه متعبه بس معلش زى إخواتك برضه
22-12-1426 هـ, 11:38 صباحاً

صباح الفل يا مسلمة خلاص انا حطلعلك الترايفل وابعتهولك على الخاص وكريمة الشيكولاتة برضه عملناها قبل كدة وموجودة حبعتهالك من عنيا على فكرة فية فكلرة حلوة كمان بعد ما تفتتى الكيك تخلطية بمعلقة مربى خفيفة وكريم شانتة وقطع كمبوت وتصبى علية شيكولاتة بيضاء سايحة يدى شكل تحفه
22-12-1426 هـ, 11:43 صباحاً

الف شكر يا دندون، انا فعلا باعمل كده في اي حاجة باسويها عالنار و محتاجة تطلع ميتها بس حبيت اتأكد منك ان الوصفة دي بنفس الطريقة مش حاجة مختلفة

ربنا يخليكي لينا يا ست الكل و جزاكي الله خيرا
22-12-1426 هـ, 12:17 مساءً

الساعة الآن 06:04 .