ميرسى يا دندون اوىىىىىىىىىىى على الفشه شكلى هعمل المشويه دى النهارده على العشاء ممكن اتبلها بالليمون يا دون ولا مش هيبقى حلو فيها؟؟
على ايه يا احلام الشكر لدون بصراحه
بس اقولكم بقى حاجه فطيره دون طالعه شكلها محترف اوى يعنى زى الفرن كده وتحسيها لونها تحفه - مش قر والله - وبعدين مززه كده - بتاعتى مش مززه اهئ اهئ
شكرا يا دندون ما نتحرمش ياااااااااارب
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
يا رانيااااااااااااااااااااااااااااااا

فين القراقيش دى بسرعه بسرعه
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
في الكتاب الالكتروني يا هبه
هي بالعجوه مفروض بس انا باحبها حادقه عملتها بحبه البركه
بس نفس المقادير
اللهم اجعل القراءن ربيع صدورنا و يسر لي حفظه
اللهم ارزقني الاخلاص في القول و العمل
اوكىىىىىىىىىىىىىى شكرا رنون
صباح الخير يا رانيا وهبة تسلم ايديكى يارانيا والله جميلة بالف هنا وشفا انا لحقت شوفت الصور قبل ماتختفى ماشاءالله عليكى وتسلم ايديكى والخاص موصلنيش يا رانيا
اة ممكن يا هبة تحطيلها الليمون وبالنسبة للفطير يا هبة ممكن تعجنية برضه بالحليب لو راب عندك بدل ماترمية تعجنيه بيه وبيدى مزازة وبالف هنا وشفا

اماريج صباح الفل ايوة بتطلع طعمها جميل بالنسبة للجيلاتين الورق اللى لونه اصفر دهبى وبالنسبة للمانجة كافى لانها طبيعية بدون ماء ولاحاجة فكأنها مركزة وبالف هنا وشفا مقدما

خلاص يا رانيا الصور بانت

الساعة الآن 01:40 .