السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

تسلم الايادي يا دندونة، ما شاء الله الاصناف كلها اجمل من بعضها، ربنا ما يحرمنا من اكلاتك الحلوة

و ما شاء الله صينية البطاطس بتاعة الفتاة الشامية طالعة شكلها يجنن، تسلم ايديكي يا مشرفتنا، انا باموووووت في البطاطس

متابعاكي يا دندون، كملي يا قمر و ربنا يبارك فيكي و في صحتك
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

اقتباس مشاركة  (أحلام عصفور)
يا بنات حليب نيدوا مكتوب عليه نيوزلاندا
مو من الدنمارك
والله يا احلام انا حنزل النهاردة سوبر ماركت وحبص بصة على كل المنتجات المزكورة علشان اقرء اللى عليهم واحاول اشوف البدايل لان دول فعلا حسبى الله ونعم الوكيل فيهم وعلى فكرة يا احلام فية اخت فاتحة موضوع جديد فى الاطباق وكاتبة الملحوظة دى يمكن تفيدك او ممكن تدخلى وتسئليها فى صفحتها واحنا حنتابع الصفحة وراكم

إذا أردت معرفة البضائع الدنماركية لمقاطعتها .. فأنظر في الشريط التعريفي للسلعة

حيث تبدأ المنتجات الدنماركية .. بالرقمين من اليسار 57

وياريت ياريت يا بنات من خلال الصفحة بقولكم ان احنا نحاول نعمل المقاطعة وربنا يعينا فى ايجاد البدايل

اهلا يا نودى ازيك يا حبيبتى فعلا صينية البطاطس بتاعة الفتاة الشامية شكلها مغرى
ربنا يكرمك يا نودى وربنا يسعدك وتعملى الاكلات دى كلها فى بيتك اكيد حيبقى لها طعم تانى خالص

u forgot me
اهلا يا اماريج لا طبعا انساكى ازاى ؟؟؟؟انا بعتلك رسالة بعد ماكتبتيلى الجرامات على طول شوفى عندك كدة وحتلاقيها عموما حعيدلك الكلام تانى
انتى حطيتى باكو واحد 10 جرام مظبوط ؟؟؟؟طبعا 10 جرام دى يعنى معلقة حلو متوسطة وانا كنت كاتبة 3 ورقات والورقة الواحدة تعادل 2 معلقة كبيرة يعنى ال3 ورقات يوازى 6 معالق كبيرة ..... يعنى المفروض كنتى تحطى اما 3 ورقات او 6 معالق بودرة وانتى حطيتى معلقة واحدة يبقى كان لازم يفك وكمان الكريمة عندك فصلت من حرارة الماء علشان كدة كان سايب ماء عندك ناقص جيلاتين وهو اساسا الجيلاتين اللى بيمسكه
تمام كدة يا اماريج ؟؟؟عرفتى الخطأ كان منين ؟؟؟وبرضه منتظرة استفساراتك

الساعة الآن 04:20 .