مستنيه الفرخه
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
ازيكم كلكم يا بنات عاملين ايه؟
معلش يا دون أنا عملت غياب كام يوم كنت مشغوله جدا و كمان عندى مذاكرة كتير ادعولى ربنا يوفقنى إلى ما فيه الخير يا رب
أنا برضه الحمام نادانى سبحان الله أنا لسه وكلاة إمبارح ( طبعا عند ماما ) و كان جميل جدا . هى بتعمله بنفس طريقه دون بس هى بتسلقه نص سلقه و بعدين تلف كل واحدة فى فويل و تدخله الفرن يكمل سواة و فى الآخر بنحمرة شويه صغيرين فى الفرن بس والله يا بنات كان جميل جدا يا ريتكم كنتم معايا
تسلم ايديكى يا دون على كل اكلاتك الجميله ربنا يباركلك يا رب

تسلم ايدك يا دون
غرام وحنين من عنيا يا غرام لا مش ناسية حاضر وبالنسبة للمحشى فية حد مبيعملش محشىىىىىى؟ يا غرام ؟؟؟؟؟؟؟ جربى حتى فى كرنبة صغيرة وبالهنا والشفا
حاضر يا هبة بكرة ان شاءالله وحعملك الاتنين
moslema_3 ازيك يا حبيبتى وربنا معاكى يارب ويوفقك ان شاءالله وربنا حيكرمك ان شاءالله وتسلم ايدين ماما وعقبال ما نقول تسلم ايديكى يا مسلمة والمرة الجاية نتعزم علية عندك
ghidaa غيداء هنا يا مرحبا والله وحشتينى طيب بدام الحمام دخل كل الحبايب النهاردة خلالالالالاص اية رايكم نعمل بقى البط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يومين بالظبط ننزل الجمبرى والفراخ لهبة ونعمل البط المحشى على طول ونشوف بقى بركات البط حتبقى زى بركات الحمام ولا لأ؟؟

ماشاء الله يا دوووون ..
شكل الحماام يهوووووووس تسلم ايديكي وعنيكي ..
استغفروالله العظيم من كل ذنب عظيم

الساعة الآن 10:37 .