صباح الفل عليكم يا احلى منتدى
و الله يا دون الفراخ منظرها رائع
مش بقولك اكلك يفتح النفس
بس عندي حاجة ممكن اضيفها : انا في سلق الكرنب بصراحة الاول كنت بعمل زيك في الاول و لكن حماتي الله يباركلها علمتني حاجة تانية و هي اني اقطع الكرنبةكلها للورق الكبير و بعدين قبل السلق اجيب مقص و اقصص الورق للحجم اللي ححشي عليه و بعدين اسلقهم و لقيت فعلا ان كده احسن
صباح الفل يا دندووون يعنى إمبارح الحمام نادانى و النهاردة الفراخ كله بيطير ينادينى و يرجع يقعد فى مكانه بس عارفه بقه يا دون انا كل مشكلتى فى ظهر الفرخه دة عمرى ما جربت افتحه أبدا بس هحاول ان شاء الله
ايوة يا دون يا حبيبتى انتى مش بعتيلى كريمه الشيكولاته كان الله فى عونك والله
أميرة الشوق تسلم ايديكى حبيبتى

الله ع الحمام يا دون تسلم ايديكي شكله شهي و يشجع على عمايله فورا أوعدك أجربه و أقولك ع النتيجة
تسلم ايديكي يا قمر

ممكن خدمة

البط بقى أعمله حلو ازاي؟
واوووووووووووووووووووووو
حلوة اوى الفراخ يا دون يا ريت بقى طبق محشى مع فردة حمام يا سلااااااااااااام
لو كنت انا فى مصر ماكنتش اسيبك ابدااااااااااااا
تسسسسسسسسسسسلم ايدك و ربنا بخليكى لبيتك و اولادك
شيف دون الحبيبه والله انا متابعة مدمنة على مشاركاتك والله ما تصدقين قد ايه اعجابي العظيم بيك ياست الكل وبشكرك على اخلاصك في توصيل المعلومه بوضوح وتحملك لاسئلتنا ولايسعنا سوى الدعاء لك بأن يكتبك الله في عليين وان يلذذك بالنظر الى وجهه الكريم راضي عنك وجميع المسلمين ويجمعنا واياك وجميع عضوات المنتدى والمسلمين احياءهم وامواتهم في جنات النعيم بإذن الله..............
والى الاخت اميرة الشوق الطبق رائع وانتي تلميذه نجيبه للشيف دون بس ممكن اعرف طريقة الخبز اللي لفيتي به الشاورما وشكرا

الساعة الآن 09:12 .