صباح الفل يا نودى تسلمى يا حبيبتى ربنا يخليكى بس شدى حيلك انتى علشان تصوريلنا اكلاتك الجميلة من بيتك انتى بقى
زئردة يارب تكونى فهمتى منى بجد وكدة كدة انا حصورهالك برضه وانا بعملها اهى تبقلى معلومة للبنات مش حتخسر
اهلا اهلا ام الحص تسلمى يارب على زوقك منحرمش منك انتى بتسئلى اية على تحمير الحمام ؟؟؟؟؟؟ ما انا مصورة التحمير يا ام الحص ؟قوليلى بس قصدك اية؟؟ وبالنسبة للدجاج انتى تقصدى سبتها اد اية تبرد قبل ما احمرها ؟؟؟؟مش شرط انك تسبيها لما تبرد المهم انك تنزلى من جواها الشوربة وتلاحظى بس ان معليهاش شوربة علشان ما تطرطش عليكى وهى بتتحمر يعنى حاجة كدة بتاع 5 10 دقايق

صباح الفل يا رانيا تسلمى يارب ربنا يخليكى يا رانيا وانا النهاردة بعمل بط ويادوب على النار وانزلهلكم على بكرة ان شاءالله.
موتى وام ياسمين لسة اجازة ؟؟؟؟؟؟الظاهر انى حوصى نودى تبعتلكم المدير اليابانى كام يوم يظبطلكم الشغل
وعلى فكرة يا ام ياسمين النيدو ونستله طلع مكتوب عليهم 6 اكتوبر يعنى اعتقد مصرى ابن مصرى يعنى اشربى و متنبطيش
30-12-1426 هـ, 01:20 مساءً

ازيك يا دندون
النيدو ايوة مكتوب عليه 6 اكتوبر لكن هو معمول بتصريح من الشركة الدانماركية و هي بتاخد فلوس على التصريح ده و نسبة كبيرة من الارباح علشان كدة احنا بنقاطعه
30-12-1426 هـ, 01:38 مساءً

ممكن يادون اشوف الجزء العلويمن الحمامه علشان اعرف الجلده اللي بتحشيها من فوق شكلها ايه انتي عارفه العمالة اللي بتذبح الطيور في السعوديه هنود ولابيعرفوا انتي عايزه ايه ولايمكن توصلي الفكره فانا قلت له يسيب الراس ومايقطعها علشان اعمل زيك فوريني بقى اعمل ايه وخلى بالك ان مخي تقيل شويه فاصبري .
وكمان هل اترك الرز عند الحشو بدون ضغط يعني احشي وما اكبس قوي صح ياابله...وسلالالالالام
30-12-1426 هـ, 02:29 مساءً

ازيك يا رواء وحشتينى دايما كدة تدخلى بالفايدة يا رواء الله ينور عليكى للاسف يا رواء للاسف مفيش بدايل بالرغم من كدة الناس هنا مستمرين على المقاطعة ما شاءالله ربنا يجعله فى ميزان حسناتنا يارب
30-12-1426 هـ, 02:32 مساءً

دون نسيت هل اشيل الرقبه والزور يعني افضي فوق كلهبس يبقى الجلده
30-12-1426 هـ, 02:36 مساءً

الساعة الآن 02:09 .