حبيبة ألبي دون
كل عااام وأنت بخيررررررررر وصحة وعااافية
والله لا يحرمككك الأجر يالغالييية ويجعل كل ما تقوميننن فيه في مواااازين أعمااالك
مل طبق أحلى من الثاااني
واللسااان يعجز عن التعبيرررر صراااحة ...

أم الحص
ماااشاء اللله رووووووووووووووعة
تسلم ايدددك ويعطيك العافيييية
بس نفسي أعررررف
الحنااام المحشي عندكم يالمصريين بيطلع طويل زي اللي أنت عاملاه يا دون وكذا مرررة شفته في التلفزيووون
ولما عملته أم الحص ما طلع طويل ^_^
ليييييييييييييييه ؟؟
سؤال عبقري ههههههههههههه
بس نفسي أعرررف

امورتى حبيبتى اهلا وكل عام وانتى بالف صحة وخير وربنا يجعل كل كلمة حلوة قولتيها وكل دعوة حلوة مناصفة بينا ( يلا زى بعضه) مش خسارة فيكى
بصى ياست الكل بالنسبة لان الحمام بيطلع طويل دى عملية بسيطة جدا جدا كل الحكاية ان الحمامة لما بتكون مدبوحة بيبقى فيها الرقبة والراس تمام ؟؟؟؟ لما الفرارجى بيجى يقطع الرقبة او لما انتى بتيجوا تقطعوا الرقبة يمكن تكونوا بتقطعوها بالسكينة بالجلد اللى حواليها علشان كدة مابيبقاش فية مجال ان الجلد دة يتنفخ بالارز ويتمدد ويطول لكن المفروض انك تشيلى الرقبة بصوابعك مش بالسكينة من داخل الجلد اللى حواليها وتقطعى الرقبة مع الاحتفااااظ بالجلد اللى حواليها طويل زى ماهو
وعلشان خاطر عيونك انتظرينى لبكرة حوريكم موضوع فصل الرقبة بالصور امامكم تبعينى حشرحلكم بكرة على الحمامة نفسها

واستنى دلوقتى حوريكى صورة واحدة بس اجرى ريقك بيها لحد ما انزلكم الموضوع كله

حبيبة قلبي دندون

تسلم إيديكي يا أستاذة على كل الوصفات الهايلة دي و بارك الله فيكي على ها المجهود الجبار الذي تبذلينه
أم
دون انا شميت ريحه البط

دى تهيؤات ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
ياااعمررري يا دون
تسلميلي والله ما تقصرينننننننننننننننننن ..

بس بليززززززززززززز ما تجيبيش صور الذبح والفصل ( اصلي باخاااااااف ^_^
<< الأختتت بتترررييييييييييق
ههههههههههههههه ...

الساعة الآن 11:30 .