nanalady808

nanalady808 @nanalady808

عضوة جديدة

هرمون الحمل

الحمل والإنجاب

انا الحمد لله عملت طفل انابيب والتحليل كان يوم 3 من الشهر ده يعني من اسبوع فات،،وكانت النتيجه بعد 15 يوم حمل ونسبة الهرمون 300 وحاجة كده،،المهم الدكتور طمني وقالي المراجعه بعد اسبوعين،،،بس مستغربة هوا ماطلبش مني اني اعيد التحليل كل يومين،،قال مالوش لزمة،،،وكمان انا دلوقتي فالاسبوع الخامس ومش حاسة بأي حاجة خاالص خايفة يكون الحمل متوقف وانا مش دارية،،،،لان فالاول كان معاي مغص خفيف يروح ويجي،،،وهلأ ولاشي ماعدا كترة النوووم،،بالدات الضهرية بحس بنعاس جامد ولازم انام حتى المغرب ههههههه ،،طمنوني الله يطمن بالكم،
7
505

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

:أماني:
:أماني:
عادي حبيبتي النسبه حلوه وخلاص مطمن على الحمل.
وبعد اسبوع تقدري تشوفي الكيس. توكلي على الله. والوحم يختلف من طفل للثاني. مش شرط يكونو مثل بعض. والنوم عادي ممكن بسبب الحمل ولا تحسدي نفسك لاحقه على الغثيان والترجيع
واذا حابه تتطمني تقدري تعيدي التحليل بأي مختبر عادي.
الله يتمم لك على خير يارب
فراوله بالكريمة
الله يتمم لك على خير يارب
[ .. غـنـج .. ]
[ .. غـنـج .. ]
الله يتمم لك على خير
النسبه حلوه مو ضروري تعيديه الا اذا حابه تتطمني زياده
ام على الوحام انا بثامن الحين كان وحامي بس نووم مافيه لاترجيع ولا شي ماكنت حاسه بشي بس خمول الحمدالله على النعمه
nanalady808
nanalady808
يارب ،،،ومشكورين ع الرد السريع،،ربي يطمنكم،،،يعني هيا نسبة 300 بعد اسبوعين كده حلوة ومش محتاجه اعيدها،،انا فهمت كده م الدكتور
فراوله بالكريمة
يارب ،،،ومشكورين ع الرد السريع،،ربي يطمنكم،،،يعني هيا نسبة 300 بعد اسبوعين كده حلوة ومش محتاجه اعيدها،،انا فهمت كده م الدكتور
يارب ،،،ومشكورين ع الرد السريع،،ربي يطمنكم،،،يعني هيا نسبة 300 بعد اسبوعين كده حلوة ومش محتاجه...
ايوا ياقلبي النسبه ممتازه لاتشيلي هم ابدا ياعمري الله يتمم لك ويحفظ لك جنينك من كل شر وسوء ويقر عينك فيه يارب
ويرزقني بالقريب العاجل الحمل الثابت السليم