& أم أنوسي &

& أم أنوسي & @amp_am_anosy_amp

عضوة شرف في عالم حواء

زوجي وعلاقته بأبني !! ساعدوني << مشكلة عضوة

الأسرة والمجتمع

السلام عليكم
لو سمحتى اختي .....
قبل اى شى يا اللى تنشرى عالانستقرام لو نشرتى مشكلتى فانا ما مسامحتك لا دنيا و لا اخرة ، و حسبى الله و نعم الوكيل و ما احللك
انا وحدة كنت مطلقة و عندى اطفال من فترة قريبة تزوجت انسان سألنا عنه و الكل مدحه المهم هذا الشخص حب أطفالى كانه عياله و خاصة الصغير لانه الصغير سبحان الله الكل يحبه يعنى دمه خفيف و يقدر يضحك اللى حوليه ، لكن لاحظت فى الاول انه هذا الحب زيادة عن اللزوم يعنى يبوسه من خده جنب فمه، و مرة ابنى الصغير جلس فى حضنه و انا قلت خلى الولد ينزل من حضنك و لما قام ابنى من حضنه على طول صلح xxx (ان شاء المتزوجات و مطلقات فهمونى) فانا ما كنت أكيده من ايش اللى صاير و قلت يمكن يعدل جلسته المهم فى يوم ابنى الصغير كان نايم فى الغرفة فوق و زوجى فى غرفة النوم فوق و انا و عيالى الباقيين تحت فى الصالة فواحد من عيالى ركب فوق و هو فى السلالم اسمع زوجى بصوت فيه ارتباك يقول من اللى راكب فلان و بعدين دخل الحمام و تاخر و انا على بالى ان زوجى كان فى غرفة النوم و استغربت ليش صوته مرتبك و يقول من اللى راكب ، المهم ركبت فوق و سالت ابنى عمو وين كان ؟ فى اى غرفة؟ فابنى قال لما ركبت عمو طلع من غرفة اخوى، فانا بديت اجمع كل اللى حكيته لكم فوق (البوس و الحضن)و قلبى دقاته زادت و تمالكت نفسى و رحت له و قلت فلان قال انك كنت فى غرفة ابنى الصغير انت ليش كنت هناك و هو نايم ايش عندك؟؟ارتبك و قال لحظة ما فاهم عيدى كلامك فانا عدت كلامى و قال انا كنت كنت بجيب اه و يتأتأ و ارتبك و فى الاخير قال اه تذكرت كنت اشوف الولد متغطى او لا، و بصراحة انا متاكدة انه متحرش او كان يعمل شى لكن انا ما شفت بعينى ، المهم انا طردته من بيتى و جبت اشياء من راسى عشان اطرده منها انه يعمل فى التأمين ربوى(قبل ما اتزوجه كذب على وقال انه يعمل فى شركة)لانى لو قلت انت تتحرش بابنى مستحيل يعترف، و هو له كم يوم يرسل و يبكى و انه ما فاهم ليش طردته،وانه تاب لله و يبحث عن عمل حلال، سؤالى هل أعطيه فرصة ثانية لانه يمكن فعلا تاب او هل متحرش الاطفال ماله علاج و ما يقدر يوقف عن عشق الاطفال او انا مكبرة السالفة و عندى سوء ظن بالناس
شكراً لك اختى على المساعدة
61
12K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

& أم أنوسي &
& أم أنوسي &
وعليكم السلام ورحمة الله
خير ما عملتي لانه واضح
انه رجل متكل عليك
لأنك قلتي طردته وهو يبغى يرجع
وكذاب لانه كذب في نوعية شغله فمو غريبه يكذب
في اي شيء اخر
الباب اللي يجي منه الريح سده واستريح
عندك اطفال وبيت ولله الحمد
والصغير امانة وماتقدري تراقبيها طووول الوقت
حتى بالنوم ما حترتاحي انه نايم وبحاله
فبما انك طردتيه يعني انك حريصة على مصلحة
اولادك اكثر فلا تفتحي باب وتعطي فرصة ثانية
لأن اللي مثله محد يتراجع عن اي قرار يتخذه ضده
لا دين ولا امانة ولا راحة معاه
والله المستعان
وعلى فكرة ..
حتى لوكان سوء ظن وشك
فليش التعب والمراقبة والخوف
قفلي بابك وارتاحي وريحي اولادك
& أم أنوسي &
& أم أنوسي &
ساعدوها يابنات
(&quot;الم وعشناه&quot;)
بالي مايحفظه اذا رجع بيرجع لك القلق والشك
اللي مايخاف الله خاف منه
طبعي عاجب زوجي
طبعي عاجب زوجي
الله يشفيه متحرش الاطفال مرض اعوذ بالله منه ماله شفاء الا القصاص
Tebo
Tebo
عيالك ثم عيالك ثم عيالك ...
ودام متأكده
انفذي بجلدك انتي وعيالك بدل مابكرا يعتدي عليه ويطيح الفأس بالراس ثم تقولين ليت الي كان ماجرى.....
اطلبي الطلاق واخلعيه .....وزواج كله شك وقلق ماهو بالعوز
دام شايله نفسك واطفالك....