Hams sobhy

Hams sobhy @hams_sobhy

عضوة جديدة

حامل فى توأم وبخس 😞😞

الحمل والإنجاب

السلام عليكم
طمنونى لو سمحتوا يابنات
أنا أمس عملت سونار أول مره الأسبوع السابع والدكتوره قالت إنى حامل بتوأم والحمد لله النبض موجود
أنا مش عارفه افرح ولا ازعل أنا خايفه عليهم جدا
كان وزنى قبل الحمل 49 دلوقت أصبح 47 ومش عارفه أكل ابدا غير زبادى او جبنه
كدا ممكن يتأثروا
وهل بعد التالت هزيد
لو حد عنده تجربة او خلفيه يطمنى أنا قلقانة جدا .
10
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

اختصرت حُب الحياه
لا باذن الله بس تعدي الشهور الاولى تبدي تتخني ثاني ..
من ناحية الاجنه لاتخافي عليهم لانهم ياخذو اللي يحتاجوه من دمك ومن العظام ومن العضل يعني مايتاثرو حتى لو صار عندك سوء تغذيه سبحان الله ياخذو من صحتك بس هذا الفرق خليك ع فيتامينات وبس وربنا ييسر لك
Hams sobhy
Hams sobhy
لا باذن الله بس تعدي الشهور الاولى تبدي تتخني ثاني .. من ناحية الاجنه لاتخافي عليهم لانهم ياخذو اللي يحتاجوه من دمك ومن العظام ومن العضل يعني مايتاثرو حتى لو صار عندك سوء تغذيه سبحان الله ياخذو من صحتك بس هذا الفرق خليك ع فيتامينات وبس وربنا ييسر لك
لا باذن الله بس تعدي الشهور الاولى تبدي تتخني ثاني .. من ناحية الاجنه لاتخافي عليهم لانهم ياخذو...
يارب يجوا بالسلامه أنا كنت قلقانه من وزنى وفاكره انه بيبى واحد
فطووم الحلوة
فطووم الحلوة
ربي يهونها عليك ويحفظ لك صحتك واجنتك ويقومك بالسلامة اهتمي بصحتك لنفسك لان الاجنة بيوصلهم غذاءهم وإن شاءالله تخلصي وحام وترجع شهيتك وبيزيد وزنك..
وحده من الناس33
وحده من الناس33
الله يهون عليك ويسهل حملك ولادتك ويفرج همك
Hams sobhy
Hams sobhy
ربي يهونها عليك ويحفظ لك صحتك واجنتك ويقومك بالسلامة اهتمي بصحتك لنفسك لان الاجنة بيوصلهم غذاءهم وإن شاءالله تخلصي وحام وترجع شهيتك وبيزيد وزنك..
ربي يهونها عليك ويحفظ لك صحتك واجنتك ويقومك بالسلامة اهتمي بصحتك لنفسك لان الاجنة بيوصلهم غذاءهم...
تسلميلى يارب ❤❤