Noody30

Noody30 @noody30

محررة برونزية

تصنيف العطور

المكياج والعطور

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

بنات حواء الحلوات، كيفكم جميعا؟؟

حبيت اسألكم عن تصنيف العطور التالية من حيث الاستخدام صباحا او مساءا، و صيفا او شتاءا. يعني كل عطر تكتبون بجواره يصلح للنهار او المساء، و للصيف او الشتاء اكتر، اوكي؟؟

J'adore by Dior
Lolita Lempicka
Amor Amor by Cacharel
Alien by Mugler
Miracle by Lancome
Visit by Azzaro
Coco Madmoiselle by Chanel
Still by J Lo
Glow by J Lo
Weekend by Burberry
Very Irresistable by Givenchy
Organza by Givenchy

هاه؟؟ ياللا اسمع أراءكم و خبراتكم يا حلوات :27:
6
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

Noody30
Noody30
يااااااااااااااااه، 22 قراءة للموضوع و لا واحدة ردت؟؟؟ هو سؤالي صعب اوي كده؟؟؟ و الا الموضوع تافه لا يستحق الرد؟؟؟

عموما شكرا لكل من مرت على الموضوع و لم تعلق و اسفة على طرح موضوع او استفسار غير شيق بالنسبة لكم
أم أتوري
أم أتوري
مشكوره
Noody30
Noody30
مشكورة على مرورك ام اتوري، بس حبيبتي انتي ما انتبهتي لطلبي. انا طلبت منكم تصنيف هذي العطور معي بما يناسب فترات النهار و الليل و الصيف و الشتاء، و ما عرفت رأيك ايش؟
*غنــوجــه*
*غنــوجــه*
J'adore by Dior احسه ينفع للمساء اكثر لانه جاي على عودي شوييييي
Lolita Lempicka غرامي ها العطر انا استخدمه للجامعه الصباح
Amor Amor by Cacharel مررره حفيف وناعم بس عيبه مايثبت
Alien by Mugler اسمحيلي بس ما اطيق ها العطر ريحته كأنها ريحة فل معفن وماينفع ابدا للصباح
Miracle by Lancome ينفع للصباح وللمساء بس للمساء تبخري معاه يطلع احلا واحلا
Visit by Azzaro ما اعرفه
Coco Madmoiselle by Chanel للمساء بس عيبه مايناسب كل احد وريحته مره منتشره واغلبي البنات يستخدمه يعني ماهو متميز ابدا
Still by J Lo ماعجبني بس احسه هادي
Glow by J Lo للصباح وريحته جايه على جوز هند
Weekend by Burberry واااااااااو احبه ها العطر ريحته داخله فيها فاكة المنقا وينفع للصباح وللمسا بس هو هاااااااااااادي ومغري وقديييييييييييم
Very Irresistable by Givenchy للمساء وريحته كانها فواكه اموت عليه ها العطر دلووووووعي مره ومغري بس خدي اديو بيرفيوم مش تواليت
Organza by Givenchy
للمساء اكيد مرررررررررررررررررره حلو بس ماعدت اشوفه ينباع لو القاه شريته

متأكده اختي انه مازال ينباع با الاسواق لاني دايم ادور عليه في وجوه وفافاوم يقولوا لي ماعاد يجي
Noody30
Noody30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أختي الغالية غنوجة

تسلمين عزيزتي على مرورك و على ارائك الحلوة

J'adore by Dior انا مثلك احسه ينفع للمساء خصوصا الاو دي بارفان اللي لونه ذهبي لكن اللي لونه فضي الاو دي تواليت يصلح للنهار لانه اخف
Lolita Lempicka انا كمان حبيت هالعطر لانه ريته فيها البنفسج و انا اعشق هالريحة
Amor Amor by Cacharel مش عارفة انا حسيته يثبت لاني اصلا ما شريته الا بعد ما جربته و تاني يوم لما لقيته ثابت اقتنعت بيه و جبته على طول، يمكن الفرق حسب اختلاف البشرة و كيمائيتها
Alien by Mugler ههههههههههههه اتقبل رأيك فيه بروح رياضية و لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع
Miracle by Lancome للاسف ما عندنا في مصر البخور و ما اعرف كيف اتبخر لاننا ما اتعودنا على هالشي بس انا فعلا احسه ينفع للنهار بس لا ينفع للمساء خالص
Visit by Azzaro ده نازل جديد، نزل منه الرجالي الاول و بعدين نزل النسائي بس انا اعتقد يصلح اكتر للمساء لانه تقيل شوية
Coco Madmoiselle by Chanel انا معاكي في انه انتشر فعلا بس انا بصراحة ما يهمني اني اشم عطري على حد تاني غيري طالما ان العطر يعجبني، بالاضافة الى ان ريحة العطر تختلف من بشرة للتانية لان كيمائية الجلد تعتبر بصمة مثلها مثل بصمة الابهام او بصمة الصوت
Still by J Lo ههههههههههه انا بقى عجبني جدا لانه هادي بس اعتقد انه نهاري لكن ما يصلح للمساء
Glow by J Lo انا امووووووووت فيه لان ريحته الهادية دي بتعجبني جدا و انا معاكي انه للصباح
Weekend by Burberry و انا كمان مثلك اموت على هالعطر بس احسه ما ينفع للصباح لانه تقيل و اعتقد يناسب المساء اكتر مثل ما قلتي، و انا بصراحة تعجبني كتير من العطور القديمة و ما اتردد ابدا اني اخد عطر قديم طالما ريحته تعجبني و تناسبني
Very Irresistable by Givenchy عندك حق في كل كلمة قلتيها في حق هالعطر، و انا فعلا بامووووووووت فيه بس و الله ما فاكرة انا اخدت الاو دي تواليت و الا دي برفيوم!! غالبا عندي الاو دي تواليت
Organza by Givenchy فعلا انا معاكي يصلح للمساء و اكيد عطر شتوي، و على فكرة هو لسه بينباع عندنا بالاسواق المصرية و كمان ينباع معاه البودي لوشن حقه في بعض المحلات، هو بقى منتشر جدا بس يظل مميز برضه

تسلمين غنوجة على مرورك و ارائك الحلوة

تحياتي العطرة