هلا حبيبتى

مكان الصنع الكريم : مصر
وطبعا هو مجرب وانا استعملته ولازلت استعملة بنفسي لانى عندى نفس المشكلة ووجدت تحسن ملحوظ
للاسف ماعندى كاميرا ديجيتال والا كنت صورته وسوف احاول لاحقا انزال صورة له ولكن انا أطمأنك انه مسجل فى وزارة الصحة يعنى مختبر طبيا
اما عن السعر 30 جنية مصرى = 19 درهم تقريبا
+ تكلفة الشحن وهى 35 درهم

وهذه النشرة الداخلية اللى فى العلبه

الخواص:
كريم مثالي وآمن للحصول علي جسم مشدودغير مترهل وذلك بفضل زيت جنين القمح ،فهو يترك منطقة التخسيس ناعمة الملمس . وبالتدليك فهو ينشط الدورة الدموية تحت الجلد ويقوم في عملة بإذابة الخلايا الدهنية لاحتوائة علي زيت نبات الكافور المنشط والمزيل للآلام المفاصل الناتجة من زيادة الوزن ، فستكون النتيجة هي وزن اقل بدون ترهلات + جسم رشيق ومشدود كما تحلمين .

الإستخدام:
احصلي علي حمام دافئ ثم ضعي كمية مناسبة من الكريم للمنطقة المراد تخسيسها ،
ابدئي بالتدليك للمنطقة لمدة 4/1 ساعة متواصلة .

المكونات نبات الكافور
زيت جنين القمح
اعشاب طبيعية
ولاى استفسار انا تحت الامر
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخواتى العزيزات

Black_widow و شمس القمر و um alfaisal

مكان الصنع الكريم : مصر
وطبعا هو مجرب وانا استعملته ولازلت استعملة بنفسي لانى عندى نفس المشكلة ووجدت تحسن ملحوظ
للاسف ماعندى كاميرا ديجيتال والا كنت صورته وسوف احاول لاحقا انزال صورة له ولكن انا أطمأنك انه مسجل فى وزارة الصحة يعنى مختبر طبيا
اما عن السعر 30 جنية مصرى = 19 درهم تقريبا
+ تكلفة الشحن وهى 35 درهم

وهذه النشرة الداخلية اللى فى العلبه

الخواص:
كريم مثالي وآمن للحصول علي جسم مشدودغير مترهل وذلك بفضل زيت جنين القمح ،فهو يترك منطقة التخسيس ناعمة الملمس . وبالتدليك فهو ينشط الدورة الدموية تحت الجلد ويقوم في عملة بإذابة الخلايا الدهنية لاحتوائة علي زيت نبات الكافور المنشط والمزيل للآلام المفاصل الناتجة من زيادة الوزن ، فستكون النتيجة هي وزن اقل بدون ترهلات + جسم رشيق ومشدود كما تحلمين .

الإستخدام:
احصلي علي حمام دافئ ثم ضعي كمية مناسبة من الكريم للمنطقة المراد تخسيسها ،
ابدئي بالتدليك للمنطقة لمدة 4/1 ساعة متواصلة .

المكونات نبات الكافور
زيت جنين القمح
اعشاب طبيعية
ولاى استفسار انا تحت الامر
اهلين انا من الرياض كم الشحن مع العلبة وانتي جربتية وخف عندك السليوليت وكم علبة استخدمتي
وكم مدة الشحن
اقتباس مشاركة  (بنت الزبرجد)
معقولة في حل لمشكلتي الأزلية؟؟؟؟
أرجوكي أفيدينا اختي .. اللي كان فيك سليوليت ولا ترهل؟؟

كم فترة الاستخدام؟؟؟

جزاك الله خيرا اختي وفي انتظار ردك.

تحياتي
هلا حبيبتى
كل شئ وليه حل بأذن الله راجعى الخاص من فضلك
اقتباس مشاركة  (فوداكان)
اهلين انا من الرياض كم الشحن مع العلبة وانتي جربتية وخف عندك السليوليت وكم علبة استخدمتي
وكم مدة الشحن
هلا اختى فوداكان
سعر الشحن 35 درهم اى تقريبا 56 جنية مصرى وهو حد ادنى للشحن نصف كيلو سواء اخدتى علبه او اكتر مع العلم ان النصف كيلو يكفى اربع علب
بالاضافة لسعر الكريم 19 درهم للعلبه الواحده
وانا الى الان استعملت 3 علب لان الاستعمال مرتين فى اليوم والحمد لله مرتاحاله والنتيجة سريعه
وان شاء الله بتدعيلى بعد استعمالك له
اختك
New Asala

الساعة الآن 04:26 .