اقتباس مشاركة  (sadnightbird23)
والله يا بنات انا من مصر من محافظه الشرقيه واستعمل منتجات اوريفليم واعمل مندوبه بجد والحق يقال انها افضل منتجات استعملتها فى حياتى اناجربت الكثير والكثير من المنتجات من شركات اخرى لكن بشرتى لم ترتاح الا على منتجاتها مجموعه العنايه بالبشره سويدش كير تحفه وكريم الاكسجين بجد بجد خطير والروجات وقلم الكحل الذى لا يبرى وكريمات الاساس والشاور جيل وكريم العين متعدد الفوائد وبرفان جيوردانى وديفين وسيرين ولوشيا ودى ماركو وايكلا وسول الرجالى بجد بجد تحفه لو اى واحده عاوزه معلومات عن اى منتج انا فى الخدمه او عاوزه تشترك برضه انا فى الخدمه وبجد هتلاقى فرق بينها وبين المنتجات الاخرى سواء فى الجوده او السعر او حتى المكسب والدخل اللى مكن تحققه لو عملت كمندوبه .
هلالالالالالالالالالا فيكِ يااخت sadnightbird23 ....... وشكراً لمشاركتك الفعاله واتمنى بنات مصررررررر يستفيدوا من العرررروض الموجوده لديهم
26-06-1427 هـ, 07:28 مساءً

اختي انا اعرف وحده مندوبه في افون اذا بغيتي شي اطلبي وانا اجيب لك منها خلال اسبوعين وترى عندهم عرض على العطور خيال
26-06-1427 هـ, 11:23 مساءً

يا عسولات
أبي أرقام إتصال على الشركات السابقه إفون / كولايا / اورفليم / وغيرها
ومشكووووورين مقدما
27-06-1427 هـ, 01:48 صباحاً

الله يعطيك العافيه ارسلي لي رقم الكود
27-06-1427 هـ, 04:12 صباحاً

ماانصحك باوريفليم انا مجربتهم قاهريني ياخذون فلوس على التوصيل واغراضهم غاليه مقارنة بحجم العلب
انا عجبتني فردريك ام اكثر

وانا دائما اسمع واقرا ان أفون يهوديه بس محد جاب دليل يثبت ( ترى قطع الارزاق حرام تأكدوا قبل )
اتمنى احد يجيب دليل وتراها عادة عندنا في المجتمع اي شئ ينتشر قالوا يهودي !

كليوباترا الشام
اخيرا حصلت وحدة تشبهني رغم اني احب الصين أكثر امكن نقدر نتبادل المعلومات فيما بعد ^_^
27-06-1427 هـ, 05:16 صباحاً

الساعة الآن 04:50 .