ولاتهتمين ترجمي وقت ماتبين تراني مو مستعيلة على أقل من راحتك وماتشوفين شر ياقلبي
والله كل رد أقول بسوي الروابط كلها جميع ومرة وحدة والله أنسى وعلى بالي جذي أريح لك أن كل رابط في رد
ان شاء الله في الردود الثانية أسوي مثل ماتقولين وتأمرين عمري
21-02-1427 هـ, 01:42 مساءً

ربنا يخليكى يا همسه والله الواحد بيدوب قدام زوقكم وببقى عايزه اخلص لكم حاجتكم فى التو واللحظه بس بخاف اشتغل وانا تعبانه الحاجه تطلع مش مظبوطه

ميرسى يا همسه على زوقك ويارب اكون عند حسن ظنكم
21-02-1427 هـ, 01:45 مساءً

يا حبيبتى يا هبهوبة سلامة قلبك ما تشوفى شر ، خلص رح ننتظرك حتى تشفى باذن الله
سلامتك يا قلبى
21-02-1427 هـ, 01:57 مساءً

الله يسلمك يا لولى ربنا يخليكى
انا جيت اهوه حطى يا لولى بقى اللينكات الى انتى عايزاها
ومش عارفه دون غالبا مشغوله فلما تبقى تفضى يا دون دورك محجوز مستنين لينكاتك
23-02-1427 هـ, 01:19 مساءً

Mile-High Fudge Brownie Pie

4 قطع شكولاته نصف محلاه - 2/1 كوب سمن او زبد - 4/3 كوب سكر- 2 بيضه - 1 ملعقه شاى فانيليا- 2/1 كوب دقيق- 2 كوب لبن ساقع- 2 باكو بودنج شكولاته - باكو كريم شانتيه لتغطيه السطح

فى المايكرويف حطى الشكولاته والزبد فى سلطانيه ودخليهم حتى يذوبو على الدرجه العاليه 2 دقيقه لغايه لما الزبد والشكولاته تسيح تماما ضيفى السكر وقلبى وبعدين ضيفى البيض وقلبى وضيفى الفانيليا ثم الدقيق وقلبى كويس قوووووووووووى فى طبق باى عرضه 9 انش ضعى المكونات

اخبزيها 30 دقيقه فى فرن مسخن من قبل وحار اختبريها بوضع سكين فى منتصفها فتخرج نظيفه
ضعى اللبن الساقع فى سلطانيه ضيفى خليط البودنج اضربيه حتى يكثف لمده 2 دقيقه او اكثر غطى الباى بيها ثم غطى بالكريم شانتى او الويبينج كريم

هموس::::::::::::: فى الوصفه دى كان بيكلم عن انك تشيلى اجزاء من الباى وتحتفظى بيها فى الفريزير للامانه انا ما فهمتش هو عايز يقول ايه وكمان لقيتها شيئ مش هيضر الوصفه لو شلناها منه

هقوم اصلى الظهر وارجع لكم يا صديقاتى
23-02-1427 هـ, 01:38 مساءً

الساعة الآن 11:27 .