فااااقده غااالي
الأخت فيافى أنا و الأخت مغربية أدرى بالنوع الأصلى و و أهل مكة أدرى بشعابها قلنا الأصلى ثم الأصلى و الأصلى غير موجود بالسوق و اللى فيه لمعة ذهبية كمان غير أصلى و حنا نعرف و قلنا هذا المنتج طبيعى سبحان الله ما يوجد الا بالمغرب و هو غالى الثمن و غير مقدور عليه و كأنك بتشترين سبيكة ذهبية مجرد أوقيه صغيرة لكن مين يدلك على الأصلى هذا هو اللغز و اللى يعرفوه قبائل مغربية غير عربية تعيش بالجبال و هذا كنز بالنسبة لهم و الله اذا حطتيه على وجهك كأنك حطيتى سحر يصير وجهك قطعة من الألماس و احنا ما نكذب اللى تبى تصدق تصدق و اللى مو مصدقة بكيفها و احنا ما نبغى الا الثواب من الله.
الأخت فيافى أنا و الأخت مغربية أدرى بالنوع الأصلى و و أهل مكة أدرى بشعابها قلنا الأصلى ثم الأصلى...
طيب يالغاليه ممكن تشرحيلي طريقة أستعماله

وبكون شاكره ومقدره
إلى الفردوس الأعلى
شوفى يالزين مغربية أصيلة أنا أقصد بورق الغار هو فعلا ورقة سيدنا موسى خاصك تجيبها من عند العطارة و تكون العروش باقة خضرة خليها تنشف شوية و تيبس حتى تكرم و طحني منها ثلاثة الوريقات فى الميكسور + الورد اللى يتباع عند العطار للى نحطوه مع الحنة و القرنفل راك تعرفيه تخدى اللى طحنتيه و تزيدى عليه العسل الحر أو المشمع و زيت اللوز الحلو و تحطين و تعجنيه و تحطيه على وجهك لمدة ساعة حتى ينشف و انا عندى خلطة أخرى و الله ما نكذب عليك أنا بوحدى جربتها شى شهر و الله تكماش و التجاعيد اللى بدات فى الوجه دغية طيرتها و ما عندى وقت نكتبها هنيا خلى غدا و نصيفطها لك على البريد الخاص و كل المقادير موجودة تمة فى المغرب و الله يخليك لميمتك و بسلامة
شوفى يالزين مغربية أصيلة أنا أقصد بورق الغار هو فعلا ورقة سيدنا موسى خاصك تجيبها من عند العطارة و...
اختي ياريت تعطينا الطريقة

بانتظارك

وشكرا