بس سؤااااال
ما تخلي الشعر واقف وكانه مو على طبيعته او تخليه كانه طبيعي وبعدين لو بغيت اسوي صبغه بعد كذا عادي او ما يصلح؟؟؟
26-02-1427 هـ, 01:40 مساءً

مشغوليه رديت على استلتك هذه بموضوعى التانى لطلب المندوبات عموما هاقولك تانى يا ستى و لايهمك
شكل الشعر بيكون طبيعى جدا الاطراف ممكن تقف شويه بس مع لف الشعر و حمامات زيت لمدة 3 ايام بعد استخدام الاعشاب مباشرة بيصبح شكل الاطراف طبيعى
و بالنسبة للصبغة لو صابغة اليوم بتنتظرى 4 شهور قبل ما تستخدمى الاعشاب
و بعد وضع الاعشاب ما ينفع تصبغى لمدة عام و لكن النتيجة اللى بتحصلى عليها من النعومة روعة و الاعشاب فرصة للواحدة تريح شعرها من
السشوار
الصبغة
الاثنين بيهلكوا الشعر و بيخلوا الشعر يتساقط
و انا ارسلت لك رسالة على الخاص و منتظرة ردك
26-02-1427 هـ, 01:46 مساءً

مندوبة السعودية هى المتحضرة
مندوبة الامارات ..ام سلامة ..جمعوا طلباتكم عندهم يالا علشان ارسلها لكم بسرعة
27-02-1427 هـ, 01:07 صباحاً

تجارب جديدة وانتظروا المزيد

اقتباس مشاركة  (الا من رحم ربى )

الاعشاب السحرية الهندية من الهدى و النور ما عليها كلام عن جد بتنعم الشعر و بيكون حرير متل ما قالت الاخت الهدى الله يبارك لك بتجاراتك و يرزقك اللهم امين
اقتباس مشاركة  (عنيدة )

اشتريت من الهدى و النور الاعشاب الهندية لفرد الشعر و قررت احكى لكم كيف اصبح شعرى انا شعرى مجعد و خشن جدا و لازم السشوار و الا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طبعا فاهمين

و قررت انى اشترى من الاخت الهدى و النور الاعشاب بعد ما استخرت الله و تركتها على شعرى فقط 24 ساعة و النتيجة

واووووووووووووووووووووووووو

شعرى صار ناعم و سهل التسريح و الله دعيتلك من كل كل قلبى ربى يبارك لك بتجارتك و اهلك

اقتباس مشاركة  ( الساجدة )
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

الهدى و النور نعم اخلاق التاجرة المسلمة و انا غلبتك وياى لكنك طويلة البال ماشاء الله و حابة اخبرك بالنتيجة

الاعشاب جابت معى نتيجة رائعة لذا اهلى يبون منها بعد ما شافوا النتيجة باعينهم شعرى حرير و لامع صحيح ما باقدر اصبغ لكن هذا بجانب الفائدة الرهيبة لا شىء ما كنت اتوقع كل هذه النعومة و لك منى احلى وردة
27-02-1427 هـ, 02:00 صباحاً

مندوبة السعودية هى المتحضرة
مندوبة الامارات ..ام سلامة ..جمعوا طلباتكم عندهم يالا علشان ارسلها لكم بسرعة
29-02-1427 هـ, 03:24 مساءً

الساعة الآن 03:54 .