بنات انا قبل فتره سويت بدنق على شنطه وفز فيها
المهم انا هونت مابي اشتريها اول شي لانها يوم دققت حسيت انها مو اصليه

زبده الكلام اني كلمت الحرمه وقلت مابي شنطتك
سفهتني وماردت علي

بعدها بفتره الموقع ارسلي ومافهمت وش يبون

بس انا مصره مابي الشنطه وماراح ادفع عليها ولا ريال
No action is being taken against your account at this time. However, it is important to remember that when you bid on or buy an item you are agreeing to a contract between you and the seller. If the situation isn't resolved within 7 days of this reminder, you may receive an Unpaid Item strike under eBay's Unpaid Item Policy or lose feedback privileges for this transaction

.

If you don't respond by Apr-08-2006 you may receive an Unpaid Item strike.

Most Unpaid Item disputes can be resolved through direct communication between the buyer and seller, and we encourage you to work with your trading partner to reach a resolution.

Regards,

eBay

Unpaid Item Policy

Buyers automatically enter into a legally binding contract to purchase the item from the seller if they win the online auction or use the Buy It Now feature. eBay's Unpaid Item policy requires buyers to pay the seller for the items that they commit to purchase.

Sellers can file an Unpaid Item dispute with eBay for each of their items that are purchased but not paid for. eBay will issue a strike on the account of the buyer who does not honor their obligation to pay (unless the buyer and seller mutually agree not to complete the transaction).

Note: If a buyer gets too many strikes in too short a time period, their account will be suspended indefinitely. In some cases, limits may be placed on the buyer’s account in advance of suspension.

بناااااااااااااااااااااااااااااات ساعدوني
اخاف يبلعون من فيزتي ويحولون لها هالمخيسه
03-03-1427 هـ, 02:05 مساءً

لا توجد تقييمات لهذا الموضوع

يمكنك البدء بإعطاء تقييم عبر الضغط على النجوم أدناه:
5
4
3
2
1
روحي كانسلي الفيزا او اتصلي بخدمه العملاء البنك وكنسليها
03-03-1427 هـ, 02:18 مساءً

اختي هم يقولون لج اذا ما حليتي هالموضوع مع البايع خلال ثمانية ايام بيحطون على اسمج في الموقع علامه انج من النوع اللي يشتري وما يدفع وهذي العلامه اكيد ما بتفيدج في مشترياتج الثانية.

حاولي تراسلين راعي الشنطه مرة ثانيه وانتبهي اختي قبل ما تشترين او تزايدين على شيء. والله يوفقج
03-03-1427 هـ, 02:27 مساءً

ارسلت للينت سفهتني

وش اسوي
05-03-1427 هـ, 02:08 صباحاً

بيحطون في البلاك ليست خخخخخخخخخ لازم تنتبهين حبيبتي...................هذا مش منتدى تاخذين وتكنسلين ....................هذا موقع عالمي ومش لعبه ...............ومجرد تغيير
رايج اكيد خرب عالبايعه وهذا حرام.....................
06-03-1427 هـ, 07:13 صباحاً

الساعة الآن 11:52 .