اخواتى خصوصا من اى مكان فى مصر أنا عندى ليكو عرض جامد موت ممكن يدخلكو مكسب يوصل ل1000 جنيه فى الشهر و من غير ما تنزلى من البيت!!
أنا يا بنات عضوه فى شركه عالميه لمستحضرات التجميل اسمها ORIFLAME أكيد كتير منكم سمع عنها و للى مايعرفش هقولكو التفاصيل.......................................

أولا:اوريفليم دى شركه عالميه صاحبها سويدى و منتجاتها كلها طبيعيه 100% وده بجد يا بنات عن تجربه شخصيه و طبعان اللى عندها اى استفسار عن المنتجات بس تسألنى
و المنتجات عباره عن منتجات للعنايه بالجسم والبشره والشعر طبعا مكياج

ثانيا:ندخل فى الموضوع .....اولا انتى هتبقى عضوه زيك زيى تمام و ا نا عليا كل حاجه بخصوص الموضوع ده يعنى انا اللى هعمل العضويات

الموضوع ده فيه نوعين من المكسب: 1-مكسب فورى و ده عن طريق عرض البضاعه من خلال كتالوج و بطريقه شيك جدا من غير ما تروحى لحد هو اول ما حد هيشوفه فى ايدك صدقينى هيتخطف منك خطف و اللى بيجرب حاجه بيجبها تانى و ده مكسبك منه 25% من سعر الكتالوج يعنى مثلا لو بعتى منتجات ب 100 جنيه الشركه لها 75 بس و الباقى ليكى يعنى 25 جنيه مكسب فورى و انتى و شطارتك كل ما تزيد الكميه يزيد المكسب

2-المكسب الثانى هو ان الفكره اصلا مبنيه على اساس انك تكوونى شجره بمعنى: انا تحتى عضوه مثلا اسمها نور لما نور تعمل شغل يدخلى منها نسبه و لو نور جابت مثلا وفاء نور يدخلها نسبة ربح من وفاء و انا يدخلى من الاتنين يعنى كل ما تزودى عدد الاعضاء تحتك يدخلك مرتب اكبر ممكن يعدى 1000 جنيه بجد والله و انا اعرف كتير ناس كده
و ممكن كمان مكسب يزيد عن كده
الميزه كمان انك كل شهر بيجيلك الكتالوج لحد البيت و مش مطلوب منك كميه معينه من الشغل تعمليها كل شهر لو عملتى او معملتيش دى حاجه ترجعلك كمان فيه هدايا على الشغل اللى بتعمليه بالاضافه الى محاضرات تجميل مجانيه !!

أنا لسه مخلصتش!!

المفاجأه كمان ان العضويه للسنه كلها ب 30 جنيه بس و انا عملاها علشان اشجع الناس ب 15 بس و كمان لو لحقتى تعملى طلبيه صغيره العضويه هتبقى ببلاش خااااااالص!!

يارب الاقى تجاوب و جربى انتى مش خسرانه حاجه و على فكره نسيت اقولكوا ان الطلبيات بالتليفون و الحاجه بتوصلك لحد البيت و بتدفعى 4 جنيه بس شحن للطلبيه كلها

مش عارفه يا ريت اكون وضحت كل النقط و اللى عندها اى استفسار ياريت تسألنى هنا او على الخاص او تبعتلى او تضفنى على المسنجر بتاعى و انا هرود على طول واللى عايزه تجرب و تشترك ترد عليا و انا اقوم بالمطلوب كله
و ده ميلى و أنا جاهزه لأى استفسار اوعو حد يتكسف او يتردد

يمنع وضع البريد الالكتروني
المشرفه

معلش انا اسفه طولت عليكم بس الموضوع يستاهل
والسلام ختام
Eng.HeBa OmAr
فين يا بنات التشجيع طاب انا مستنيا السلام على الاقل
Eng.HeBa OmAr
موفقه ياقمر
جزاك الله خير
ربنا يوفقك يارب

الساعة الآن 09:18 .