اقتباس مشاركة  (منال6)
هلا ام خالد
عادي وسعي صدرك يا وخيتي
12300
11500
10000
؟
؟
المهم احنا قاعدين لهم زي ورد الزينة اللي لا يموت ولا يذبل
عمرنا ما نتعتع من السوق طلع ولانزل
اخر تباته وغلاسة !!
بس عندي سؤال صوغنن ..
لوبعت جزء من سهم ما ؟؟
وشريته من بكرة من تحت
حلو ولا فيها توهيقة....
وان كان هذا السهم هو سابك او العقرب
ماهو اقتراحكم في هذة الحالة!!

هلاااااااااا وغلاااااامنال .........

ازيك وعامله ايه .........وحشتينى يابت خخخخ نتعتع ومين ال انا حنتعتع من السوأ ............ياحنا ياهوما ...........بس يرحمونا شويه ولاااااااد الايه ونصيحة يابت ابعدى عن الاسهم اللى بتوئسر فى المؤشر ...........يعنى ماتاخديش حاقه فى سابك ولا الكهربا العأربا ولا الاتسالات معرفش ليه مابحبهومش لان يابت لو كانوا هيدربوا السوأ هيدربوها بالاسهم بتاعتك خليك خشاشيه حتى النخاااااااع

وبعديين بسطة ايه وكلام فاااارغ ايه ..........دول بيمدحوا سوأ الخضرة يابت بس ياهل ترى فى فاكهة وخودار محترمة وموش محترمة حتى تتضح الرؤية للمستثور ... عفواً المستثمر؟إذا شعرتى بحدوس انهيار بسوأ الخضار لا تتردد ىابداً بستييل المحفظة وذلك عن طريك عصر قميع ما تملكى من طماط وبرتقال وتفاح وزعييها بالسلاجة حتى يجى الفرج من عند ربونا

المحلله الاكتسادية ( فتحية الدرملى الدوحياااان ) خخخ
( اللَّهمَّ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ مِنْ زَوَالِ نِعْمَتِكَ ، وَتَحَوُّلِ عَافِيَتِكَ وَفُجاءَةِ نِقْمَتِكَ ، وَجميعِ سخَطِكَ)
انا مالي بالاسهم
ولا اعرف شي عنها
بس احب اتعلمها
واقره مواضيعكم
صج إني مافهم شي
بس إن شاء الله شوي شوي افهم

وإن شاء الله يرتفع سعر الاسهم والكل يربح إن شاء الله

بس سؤال علشان افهم اكثر

ليش ينزل سعر السهم ؟؟!!! <<< ادري غشيمة بس اعذرووني مب فاهمة شي
ولي فهمته من كلامكم أنهم يبغون يطلعوونكم من سوق الاسهم !!

طب ليششش !!!
الله راحت كل فلوسنا وحنا قاعدين نتفرج حسبي الله على الى كان السبب
يفزقلبى كل مامر طاريك فزه يتيم شاف من تشبه امه تذكرامه كانت تناديه وحس بجفاهايوم عيت تضمه مرت سنه من موتهامن يراعيه والدمع ماقدر كفوف تلمه ابوه مات من الحزن من يواسيه فى ها الزمن من هو يلمه 0.
ميهاف

من هو السبب ؟؟!!!!!!!

وليش الاسهم فيها بعد نصب واحتيااال

الساعة الآن 12:23 .