يا خواتى احببت ان اقول لكم عن قصتى

من يوم و انا اصغيرة كنت احب السباحة موووت...و الحمد الله اشتركت فى عدد من المسابقات وحصلت على المركز الاول و احيانا على المركز الثانى.
و بعد زواجى تركت السباحة على شان الاولاد و تربيتهم.....و اة من تربيتهم ...مصاريفهم كل يوم تزيد و تزيد ...و ابوهم موظف ..يعنى ما عندة الآ راتبة فقط.
المهم فكرت و فكرت ايش اسوى و ما هى المهارات اللى اعرفها و احاول ان استغلها و دخل علي مردود مادى يساعدنى على تربية الاولاد و مصاريف دراستهم
و الحمدالله ان الله الهمنى ان اسوى فى بيتى حمام سباحة كبير حتى ادرب فية كل وحدة ما تعرف تسبح. او ادرب الاطفال و اعلمهم السباحة.

فى البداية اخذت اعيال صديقاتى و الاهل .....يوم بعد يوم زاد عندى عدد المسجلين..و قدرت ان اساهم و لو بشئ بسيط فى مصاريف البيت و اساعد زوجى

و احيانا يتصلون فينى بنات من السعودية او من قطر ..و يكونون يقضون اجازتهم فى البحرين مع اقربائهم و حابين يتعلمون السباحة هم مع اعيالهم الصغار....يعنى خلال اسبوع واحد يتعلمون اصول السباحة .و بعدين يسبحون على كيفهم فى البركة و يمارسون السباحة براحتهم

و المسبح عندى خاص للسيدات فقط و خاصة المحجبات و ابنائهم الصغار اللى اقل من عشر سنوات فقط..

و اللى حاب يتعلم السباحة اثناء زيارتة الى البحرين حتى لو كانت الفترة اقل من عشر ايام . و حاب يتصل بى ...فايراسلين على الخاص حتى اعطية كامل التفاصيل

و الحب ان اوضح لكم بانى عندى دورتين

دورة فى تعليم السباحة....و الدورة الثانية اسمها إكوة أسوم و هى عبارة عن تمارين رياضية فى الماى للى يبقون يخففون من وزنهم و مفعولها اكبر من لو كانت فى خارج الماى...وهى بنفس السعر
تعلم السباحة....اى.25 دينار

و اتمنى من جميع خواتى ان يحاولون و يستغلون اى شئ يعرفونة و يساعدهم فى زيادة دخلهم ...ما يترددون بالمحاولة ....و بالله التوفيق

و سامحونى على الاطالة بس حببت ان اقول لكم ...اسعى يا عبد و انا اسعى معاك

ماشاء الله عليك اللي خلال عشر ايام تعلمينهم السباحه..
وماشاء الله فكرتك حلوه
موفقه اختي
التفاصيل
بس من الامارات عادي
url=http://pregnancy.baby-gaga.com/][/url]
اقتباس مشاركة  (للحياة بقيه)
ماشاء الله عليك اللي خلال عشر ايام تعلمينهم السباحه..
وماشاء الله فكرتك حلوه
موفقه اختي
مشكورة اختى على مرورج

و اتمنى ان تكون لديك فكرة او اى شئ تحبينة و تكتبها لنا حتى نستفيد منها

و لك منى جزيل الشكر
اقتباس مشاركة  (sweetstar75)
التفاصيل
بس من الامارات عادي

مشكورة اسوتر على مرورج الكريم

وتم ارسال لج على الخاص مزيد من التفاصيل

تحيااااتى لج

الساعة الآن 11:38 .