دوووودي المختصر المفيد الصور اللي عندك بتاعتي وانتي ماتقدرش تنكري كده
وسلاااام
لا حول ولا قوة الا بالله ...مايصييير يا بنات والله اني كنت اضرب المثل فيكم بالتعاون وعمركم ما تخانقتوا ..شكلكوا والله اعلم اتحسدتوا...عموما كل وحده فيكم لها زباينها وبعدين ليش مو كل وحده فيكم تسويلها دمغه خاصه فيها في وسط الصوره وبجذيه ما راح تصير الخربطه..والله يوفقكم
بالتوفيق يا جويا تستاهلى كل خير

و رسالة للاخت dody
و بالنسبة لصورى و اسعارى اللى اخدتيها بالضبط و شطبتى من عليها الايميل بتاعى برضه عندك كتالوجها؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لو حد تانى ما كانش همنى او لو كنتى استاذنتى زى زوجى = الحياة مثلا و غيرها برضه ما كنتش اتضايق انما انتى بالذات ما كنتش متوقعة كده و انتى اللى مش راضية ان احد ياخد صورك و قلتيلى بنفسك كده اما اتقابلنا

انا مش فارقة معايا طبعا لانه كل واحد رزقه له مش لغيره بس اللى نحله لنفسنا ما نحرمهوش على غيرنا و عموما احسن يتقفل الموضوع لانه مكان رزق جويا

موفقة يا قلبى

و لعلمك بعمله اسكااااااااااان و المنافسة حتبقى قوية يا جوجوووووووووووووووووووووو

هههههههههههههههه

بهزر يا جميل

ربنا يرزقنا جميعا
مشكووورين اسما وام حبيبه احمد لمروركن

ام حبيبه احمد

ازيك ياجميل ... وفيها ايه لما تسحبيه وتشتغلي فيه انا وانتي شغالين في حارز وشغالين في جويا صح ولا لا ؟؟ وكل واحد له زباينه وله رزقه .... وكل واحد بياخد نصيبه حبيبتي

وربنا يوفقنا يارب جميعاااا
اقتباس مشاركة  (أسماء)
لا حول ولا قوة الا بالله ...مايصييير يا بنات والله اني كنت اضرب المثل فيكم بالتعاون وعمركم ما تخانقتوا ..شكلكوا والله اعلم اتحسدتوا...عموما كل وحده فيكم لها زباينها وبعدين ليش مو كل وحده فيكم تسويلها دمغه خاصه فيها في وسط الصوره وبجذيه ما راح تصير الخربطه..والله يوفقكم

للاسف حبيبتي اللي يستحل انه ياخد تعب غيره ممكن يعمل اي حاجه

دلوقتي ممكن تلعبي في الصوره و تمسحي الكتابه او اي شكل من علي الموديل نفسه و ما يبان

اللي يحكم الموضوع دا الامانه

انا ما اسامح ابدا اي ياخد تعبي

معلش يا جويا انتي و ام حبيبه ربنا يجعله في ميزان حسناتك

الساعة الآن 06:09 .