السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أهلاً أخواتى العزيزات بنات اسكندرية و بنات جميع محافظات مصر الغالية ...... حبيباتى الموضوع دا مخصوص علشانكم ..... أنا الحمد لله بوصل لخارج مصر و أكيد أخوات عزيزات كثير هنا و على منتديات تانية يعرفونى و الحمد لله ........ بس حبيت أفرد لكن موضوع خاص بطلباتكن بإذن الله علشان أيسر عليكن التعامل و التوصيل

ملحوظة : طبعاً الطلب مفتوح لجميع الاخوات العزيزات من جميع الدول و التوصيل بيكون على أى عنوان بأى دولة بالعالم إن شآء بمنتهى السهولة و الحمد لله .... و متوفر طبعاً أسعار خاصة للجملة و للقطاعى شامل التوصيل لغاية عندكن

متوفر عندى كريمات طبيعية للتفتيح و علاج السواد

القضاء على الشعر الزائد وووووو

و مجموعات لعناية بالجسم و الرشاقة و البشرة ووووو

و زيوت و خلطات لتطويل الشعر و فرده ووووو

و ماسكات طبيعية و طمى مغربى أصلى ووووووو

و ملابس متنوعة و مفروشات

و اكسسوارات فضة و أحجار ممتازة و أرخص من سعر السوق كثير و ممكن على حسب الطلب كمان

و منتجات كثيرة مشهورة جداً و مضمونة و أصلية جداً جداً......

عليها طلب ماشآء الله كبير أنا بوفرها أساساً لجميع الاخوات من خارج مصر ..... و الإستفسار عنها على الخاص بإذن الله

و إن شآء الله كل أخت فيكن حاتلاقى ما يسرها من منتج معين سواءاً من مصر أو من خارج مصر على حسب البضاعة المتوفره عندى وقتها

ماعليكِ بس أختى إلا إنك تسجلى هنا ...... أو أسألى عن طلب معين يهمك على الخاص رجاءاً

الموضوع إن شآء الله حايكون متجدد علشان كدا أى أخت مهتمة ممكن تتفضل بتسجيل اسمها هنا ....... علشان كل ما يتوفر عندى بضاعة من منتجات معينة أرسلها أول بأول عن الجديد عندى ... و كمان تاخد رقم جوالى إذا حبت

أنتظر تفاعلكن و أنا حارسل لكل أخت بإذن الله أنواع المنتجات المتوفره و أسعارها و طريقة التوصيل إن شآء الله

أتمنى إنى أكون أقدرت أفيدكن يارب ..... و أنا حاضرة لطلباتكن إن شآء الله

تحياتى للجميع

دمتن فى رعاية الله و أمنه

لانجيرى و بدل رقص 2014

لانجيرى مقاسات معايا انت كلبوظة وكلك أنوثة

لا توجد تقييمات لهذا الموضوع

يمكنك البدء بإعطاء تقييم عبر الضغط على النجوم أدناه:
5
4
3
2
1
ممكن تعطينا فكرة اكثر عن بضاعتك
يعني مثلا صورة او صورتين لكل منتج
وشكرا
حبيبتي ممكن اعرف ايه الاكسسوارات الموجودة و اسعارها
لم اعد استخدم هذا الاسم
اقتباس مشاركة  (فرفوشة2005)
ممكن تعطينا فكرة اكثر عن بضاعتك
يعني مثلا صورة او صورتين لكل منتج
وشكرا

أهلاً أختى فرفوشة ....العفو حبيبتى ...... معلش اصله الموضوع متجدد و مش حاينفع أضع صور بإستمرار بس ممكن أرسل الصور على الخاص لأى اخت عايزة تشوف صورة منتج معين يكون متوفر عندى حالياً .... على اساس كل الأخوات و أنت طبعاً أولهم دلوقتى تبقوا على تواصل معى و أرسلكم أحدث حاجة عندى بإستمرار قبل ما تتباع كلها إن شآء الله

مشكوووورة على مشاركتك حالاً حارسلك التفاصيل بإذن الله

تحياتى لك

لانجيرى و بدل رقص 2014

اقتباس مشاركة  (Cute_JuMaNa)
حبيبتي ممكن اعرف ايه الاكسسوارات الموجودة و اسعارها

أهلاً أختى كيوت جومانا ...... حالاً حبيبتى أرسلك التفاصيل بإذن الله

لانجيرى و بدل رقص 2014

الساعة الآن 10:55 .