البلويه
البلويه
الله يام عزيزااان تجننننننننننننننننننننننننن وأنا كماان لو أشوفهاا مارااح أتردد في شرائهااا خصوصاً أن عندي هوااية جمعهااااا ( أقصد القواالب ** والله يسعددك ياارب على ذكرك مكاان وجودهاا في الرياض والشرقية بس اللي في الشرقية الظااهر نقل المحل فين ؟؟ الله أعلم ... في الشرقية بأحااول أدور عليهااا واشتريهااا بس كأني من فتررة قاارية أن واحدة شرتهاا بس مو عملية ويلصق فيهااا الكيك ياليت اللي عنده مثل هالقواالب يحكي لنااا عن أهم مميزاتهاااااا وعيوبهاا وشكراً أم عزيزان عى الموضووع الحلوووو ..
الله يام عزيزااان تجننننننننننننننننننننننننن وأنا كماان لو أشوفهاا مارااح أتردد في شرائهااا...
جزك الله خير يا أم عزيزين
شكل القوالب تاخد العقل لو سمحتي ذكرت أهل الرياض والشرقية فين مكان تواجدها وماذكرت توجدها في المدينة أنا تخصص أقتصاد وأتمني دلين على مكان البيع في المدينة عشان أشتريها

شكررررررررررررا لك :)
ام عزيزان
ام عزيزان
انا من الكويت حبيباتي

وان شاء الله بنات ديرتكم يردون عليكم وين يلقونها

واذا كانت هذى القوالب من النوع الجيد مايلصق فيهم الاكل

وشكرا للمتابعه عزيزاتي

:26:
monagapir
monagapir
thank you
( عريب )
( عريب )
مشكوووره ام عزيزان
samoha_om_ali
samoha_om_ali
لو سمحتى يا اخواتى العزيزات ام عزيزان والاخت دانهوكل من لديها فكره افيدونا افادكم الله يعنى القوالب دى ممكن تتقطع مع الاستعمال ؟ واعرف الجيد منها ازاى؟انا شفتها فى محل طريه جدا وتتطبق فى ايديكى بسهوله ده كويس؟ والكويس لايدهن بالزيت ولا لازم الدهن مع كل الانواع؟اسفه على التطويل