فرصه للعمل كمندوب/ كمندوبه مبيعات عن بعد وعمولتك تصل لك إلىى باب بيتك فى أى مكان
رقم شراكتى :A1119

هذة فرصه للعمل عن بعد وبدون الحاجه لترك بيتك وأولادك ولا خروج ولا دخول وفى نفس الوقت يجىء لغايه بابك عمولتك عن مجهودك الذى لا يحتاج أى خبرة ولا شهادة ولا واسطه فأنت تسوقى لمنتج حلال وهو برامج كمبيوتر لشركه شهيرة جدا جدا فى عالم البرمجيات وممكن كمان تفيدى بها أخوكى جوزك أو حتى والدك الذى طلع على المعاش أو والدتك أو أختك أو كلكم لان مافيش مانع لذلك كل واحد له عمولته اللى هتوصل له بإسمه هو و كل التفاصيل هلخصها لك فى نقاط كى لا تتوهى:

الوظيفه: مندوبه مبيعات عن بعد.

المنتج: برامج حاسب شهيرة جدا وموثوق فيها جدا فإننا لانريد أذى لأى حد.

عمولتك: ثلاث 5% من قيمه الطلبيه أين كانت قيمتها أول 5% فوريه من طلبيه الشخص اللى اقنعتيه واقتنع واشترى و ثانى 5% على المدى البعيد من طلبيه الشخص اللى اقنعه الشخص الاصلى اللى انت اقنعتيه فى أول الأمر وأخر 5% على المدى البعيد من الشخص الذى اقنعه الشخص اللى اقنعه الشخص الأصلى اللى انت أقنعتيه فى الأصل وتتوقف عمولتك هنا وتكرر نفس الدائرة مع باقى ال 100شخص اللى اقنعتيهم مع ال99 شخص نفس الدائرة مع العلم ان هما كمان بيأخذة ال5% بتاعتهم عادى وملهمش دعوة بما تأخذيه انت لان هيحصل معهم ما يحصل معكى بالضبط.

الرصيد المبدئى: أنت أول عميل غير اللى هتجيبيهم ولانك أول عميل وعقبال ما تعملى الدعايه المطلوبه الشركه ستضع لك فى حسابك عندهم كى لا يكون صفرا هتضع لك 10% من مشترواتك التى يسميها الموقع (رأس مالك) اللى شركتى به وتكون ال 10% على الطلبيه التى انت نفسك اشترتيها أين كان ثمنها.

رقم الشراكه: عند التسجيل فى الموقع لشراء الطلبيه وارسلها لك الى باب البيت فى أى مكان فى العالم ستكون هناك خانه إسمها رقم الشراكه اللى لوكتبتى فيه رقم شراكه مشترك سابق مثلى هيضعه لك لو أنت من مصر 50 جنيه فى حسابك لإستخدامك رقم شراكه لمشترك سابق و 15 دولار لو انت من خارج مصر لكن لو كتبتى رقم الشراكه اللى الموقع بيعطيه لك وكأنك عرفتى الموقع لوحدك مش عن طريق حد 25جنيه بدل 50 لو معكى رقم شراكه لمشترك سابق وهذا كدافع لهم و لتشجيع لوظيفتك كمندوبه للمبيعاتهم عن بعد وحرصهم على مكسبك.وفى حال ترك الخانه فاضيه لايوضع مال لك فى حسابك نهائيا.

استلام عمولتك: لو فى مصر عند اكتمال المبلغ 500 جنيه ولو خارج مصر عند اكتمال المبلغ 200 دولار تصلك الى باب بيتك فى أى مكان عن طريق شركات الشحن وهتجربى فى الطلبيه اللى هتشتريها كأول عميل واللى 10% من قيمتها هتوضع لك فى حسابك عند الشركه مع ال50جنيه لو عرفه رقم شراكه لمشترك سابق أو 25جنيه لو هتأخذى رقم الشراكه من الموقع لغايه ما تبدأى تشتغلى فعلا وتجيبى مشترين زبائن وتأخذى عن كل واحد فيهم 5% من طلبيتهم أين كانت قيمتها فوريه ومرتين كمان على المدى البعيد كما شرحت لكى.

الشحن: عند شرائك الطلبيه التى بها تصبحى ضمن هذا المشروع والذى به ينطبق عليكى كل هذا الكلام شحنها لكى يكون مجانى ولكن شحن عمولتك بعد كدة يخصم 10جنيه داخل مصر و 10دولار خارج مصر.

رقم شراكتى كمشتركه سابقه: A1119 لتستخدميه عند ملىء الإستمارة ليضاف إلى رصيدك 50 جنيه بدل 25 جنيه للرقم الذى يعطيه الموقع داخل مصر و 15 دولار لمن خارج مصر وهذا من وضع الشركه نفسها كدافع أن يستمر الكل كسبان ولما يأتى الدور عليكى تشعرى أن هناك دافع للاخرين أن يكتبه رقم شراكتك التى به يثبت أن هذا الشخص من طرفك وتأخذى عليه النسبه 5% من الطلبيه.

المنتج: بحد أدنى 100جنيه مصرى أو 50 دولار خارج مصر وتسلم عند استلام المنتج باليد وتوفر فلوس التحويلات والبنك وكل دة علما أن 10% من الطلبيه سواء بحد أدنى كما ذكرت أو إلى ما شاء الله كما تريدى من منتجات فلكى فى حسابك جنب المنتج نفسه الرائع اللى هتستفيدى منه جدا كما حدث لى فلكى أيضا 10% من قيمته كأول عميله تحضريها وهى نفسك ويوضع كرصيد مبدئى فى حسابك عند الشركه بدل ما يبقى صفر مع قيمه رقم الشراكه لمشترك سابق مثلى وهو A1119 فيوضع لك لو انت داخل مصر 50جنيه +10% من طلبيتك انت اللى الموقع بيسميها(رأس مالك المشاركه به) لغايه ما تشتغلى وتجيبى زبائن غير نفسك فأنت أول زبون وبتخذى على نفسك 10% وعلى غيرك كما شرحت فوق 5% فوريه وكمان مرتين على المدى البعيد ولما يوصل حسابك 500 جنيه مصرى أو 200دولار يوصلك لحد البيت كما وصلك المنتج ومعه رقم الشراكه اللى هتبدأى شغل به ولا يضرة ولا يؤذيه رقم شراكتى أنا لانك بتستخدمى رقمى وانت لسه بتسجلى وبتشترى الطلبيه وفى حاجه لرقم شراكه يزود لك حسابك عندهم لغايه ما تشتغلى وتجيبى عملاء وتأخذى عمولتك على طلبيتهم اللى لا يوجد شىء يثبت إنهم من طرفك غير رقم الشراكه بتاعك اللى لازم يكتبوة وهما بيسجله وبيشترة الطلبيه واللى عليه يحسب لكى الموقع عمولتك ال 5% الفوريه وال 5% الثانيه والثالثه اللى على المدى البعيد اتوماتيكيا مستخدم قاعدة البيانات اللى عندة ويتأكد ان رقم الشراكه اللى كتبه المشترى اللى من طرفك فعلا خارج من عندة وعليه يعطيكى عمولتك.

مصاريف اداريه: غالبا 12 جنيه داخل مصر تضاف على المنتج وهى لإدارة الموقع وصيانته واستخدامك له فى متابعه فلوسك ومتى تستلميها فى صفحتك الخاصه بك.

الحساب: لك حسابين واحد بالمصرى لو عملائك من مصر وواحد بالدولار لو عملائك من خارج مصر وعند وصول حسابك اللى بالمصرى الى 500جنيه يسلم لكى ولما يصل الحساب اللى بالدولار الى 200 دولار يسلم لكى بالدولار كما هو.

الشركه: جادوسوفت التى تجدى اعلان منتجاتها على قناة ART وقناة المحور ومقرها مصر
المنتجات : اللى عجبنى وفادنى جدا مجموعه الجرافيكس ومجموعه موسوعه علوم الكمبيوتر وبرنامج تعليم ثرى دى ماكسوبرنامج تعليم اوفيس الحقيقه كل دول كنت اشترتهم من زمان بس مانفعش ادخل بهم المشروع دة فاشتريت مجموعه الأوتوكاد عشان اشترى به رقم الشراكه أعلاة وأبدأ كمندوبه مبيعات لهم عن بعد الحقيقه هى شركه كويسه جدا وطريقه البرامج مش كلام فى كلام وطلاسم ولا تفهمى حاجه لا دة طريقتهم ان يجيب لك البرنامج نفسه ويخلى السهم يتحرك لوحدة يمين شمال فوق تحت وهو بيتكلم وكأن السهم دة ايدة اللى بيشرح بها وبيفتح ويقفل وكأنه أمامك ومعه البرنامج على الجهاز مش عارفه بيعمل الطريقه دى ازاى بس ممتازة مش كتاب وكلام وصبر ولاشىء فى الأخر الحقيقه كمان أن شفت الطريقه دى فى مواقع أجنبيه بس اللغه كانت عائق فلقيتها فى مصر وبالعربى كمان ففرحت جدا واشتريت كل المجموعه ومن فترة دخله أشوف حطه حاجه جديدة ولا لأ فوجدت مشروع المليونير دة فرحت اشتريت المجموعه الجديدة دى واستلمت رقم الشراكه مع المنتج وأهو أنا الأن أعمل والله الموفق. انت عرفه انت ممكن بالمجموعات دى تتمكنى من الفوتوشوب ومع قراءة بسيطه كمان فى تصميم مواقع الانترنت تكونى مش بس مندوب/مندوبه مبيعات عن بعد لا وكمان مصممه مواقع الانترنت عن بعد ودى خطوة لاتقانك هذا العلم اللى ينفع نعمله عن بعد ونكسب برضه أنا اصلا كنت بشترى المجموعات دى عشان حلمى أكون كدة كمان وبتكسب حلو ولا خروج ولادخول ولا سفر والفلوس تيجى لغايه عندى دى حاجه جميله جدا جدا جدا .

http://www.wekalty.com/partners/index.html

WWW.WEKALTY.COM

وهو تبع
WWW.GADOSOFT.COM

تدخلى تسجلى بياناتك كلها وتختارى المنتج فى منتجات ثانيه كثير 20 منتج بس أنا بقول على اللى جبته وعجبنى وتختارى طريقه الدفه عند الاستلام ولا حواله ولا البنك كما تريدى ولما تستلمى المنتج هيكون معه رقم الشراكه اللى هتعطيه لمن يكون طرفك ليحسبه عمولتك ويضعوها فى حسابك ولما تصل عمولتك ل500 جنيه فى حسلبك اللى بالمصرى للمصرين يرسلوها لكى بنفس الطريقه اللى ارسله
المنتج بها أو 200 دولار فى حسابك اللى بالدولار.
ولما تستلمى رقم الشراكه تدخلى على موقع ويكلتى وفى فى الصفحه الرئيسيه أيقونه بإسم تفعيل رقم الشراكه تدخلى فيها وتكتبى الرقم اللى استلمتيه مع المنتج فيدخلك على حسابك سواء اللى بالمصرى أو اللى بالدولار وهيكون فيه فلوس مش مافيش فيه حاجه لانه بيضع لك 10% من مشترواتك لانك أول عميل جبتى نفسك +50 جنيه أو 15 دولار لو كنتى كتبتى رقم شراكتى لانى مشترك سابق وهو A1119 بدل 25 جنيه لو كنتى اخترتى رقم الشراكه اللى بيقدمه الموقع لمن اكتشفه صدفه وليس عن طريق حد لغايه ما تبدأى تأخذى عمولتك ال5% الآولى والثانيه والثالثه على كل شخص تقنعيه لشراء المنتجات بأى عدد وبأى قيمه فأنت لكى كما قلنا واستفضنا.

تحسبى ال5% إزاى:

تأخذى 5 وتضربيها فى قيمه الطلبيه واللى يطلع لازم اللى يطلع من الضرب دة تقسميه على 100 يطلع هتأخذى كام.وزيها لو عايزة تحسبى ال10% مثلا لو جبتى منتج ب 100 جنيه مصرى كحد أدنى لاى شراء يبقى لكى 10% منها 10% من رأس المال والمنتج اللى اشترتيه هو رأس المال بيسموة كدة يبقى هعمل الاتى
أخذ 10واضربها فى قيمه المنتج واللى هو هنا 100جنيه
10*100=1000

واللى طلع وهو هنا ال1000
اخذة اقسمه على 100
1000/100=10
يبقى انا لى 10 جنيه فى حسابى عندهم بالمصرى + 50 جنيه عشان كتبت رقم شراكه يالغاليه اللى هو انا يبقى عندى 60 جنيه ولو كنت كتبت رقم شراكه الموقع كأنى لاقيته صدفه لكان عندى بدل ال50جنيه فى 25 جنيه لاغير يعنى كان زمانه عندى 10+25=35 بدل 60جنيه
دة كمان لو المنتج ب100 جنيه طب لو ب600 جنيه نفس الطريقه بس بدل 100 يبقى 600 ودة ليكى أنت أول عميل وتحسبى ال5% من طلبيه كل واحد لو اشترى الواحد بس ب 1000 جنيه أو أكثر ليكى ال5% اللى تتكرر 3 مرات كما شرحت فوق
دة للى مابيعرفش ازاى يحسب لنفسه النسبه بتاعته عشان مايبقاش فى مشكله تعطلكم خالص

ممكن مراسلتى على:

Wazefaonline2006@yahoo.com

لإنى أخشى أن وضع الرابط يكون مخالف لقوانين المنتدى

ولى طلبين:1- أن تكتبه رقم شراكتى وهو A1119
ليضاف لحسابكم 50جنيه بدل 25 لو من مصر أو 15 دولار لو من خارج مصر بدل ما يكون حسابكم فارغ الى أن تعمله ويتملى عمولات بإذن الله فى أسهل من كدة.

والطلب الثانى :أن تدعو لى بظهر الغيب أن يحبنى الله ويرضى عنى فى الدارين فهذة للدنيا والأخرى للأخرة

على فكرة المشروع دة إسمه مشروع المليونير لان بالطريقه السهله دى هيبقى/هتبقى فعلا مليونير/ة أكيد بأمر الله إيه رايكم ؟مش ممتاز .

حلو المشروع وسهل..وبغيت أسالك الشرح هو باللغة العربية الفصحى ولا بالهجة المصريه؟؟
وراح أشوف الروابط وأفكر مزبوط وإاذ لقيت أي شئ حيرني حأسألك عشان أكون فكرة واضحة عن المشروع ..و مشكورة أختي وجزاك الله كل خير
لا حبيبتى هو بالفصحى بس اللهجه المصريه دى تبعى أنا بس ياريت تكون سهله فى الفهم وأهلا بك فى أى وقت.
هي مضمونة لاني دخلت الموقع واحس اني مافهمت كويس
مضمونه إن شاء الله وفكرى مرة واثنين وثلاثه وخذى وقتك فى القراءة بس أنا عجبانى وحسه إنها فرصه لزيادة الدخل وخصوصا لو مش عندك سنين خبرة المطلوبه فى كل شغله ولو مش عندك شهادة عليها طلب وراتبها يكفى ومش محتاجه لبند اللبس والمواصلات والاكل والشرب كل يوم لو بتخرجى تشتغلى ومش هتدوى ولادك لحضانه تأخذ هى كمان الذى تبقى من المرتب والعموله هتيجى لباب البيت وانا أصلا على النت على طول ولى معارف و أصحاب وأهل هما دول زبائنى اللى هأخذ عمولتى على طلبيتهم فهؤلاء مضمونين والموقع بيساعدك وبيعطى لك قائمه طويله بمنتديات ومجموعات ياهو وايميلات لتسوقى المنتجات وتأخذى عمولتك فهو يريدك أن تنجحى وهو يكسب كمان أكيد فأنا حسه إنى مش خسرانه خالص إن شاء الله أكون أفدتك.

الساعة الآن 10:13 .