خلاص في انتظارك يا امل ان شاء الله
ياليتك تحلو والحياة مريرة وياليتك ترضى والانام غضاب
وياليت الذي بيني وبينك عامر وما بيني وبين العالمين خراب
عزيزتي أمل ......شوفي الصورة دي

البقية في هذا الرابط

http://photo.163.com/photos/xuerwei1978/21930931/
اية الجمال دة ياد/ فايزة برغم انةايتامين لكن غاية في الدقة والجمال وعلي فكرة ممكن يتنفذ ابيسون ويكون روعة وصلت الرسالة و***** الله يتم الرد وشكرا
السلام عليكم ورحمه الله و بركاته اخواتي الكرام
أولا: د\فايزه مبروك علي الاشراف و اعانك الله عليه و لكي جزيل الشكر علي كل ما قدمتيه لنا
ثانيا : أمل شكرا لكي علي هذا الشغل المتقن و أنا من هواه التطريز العادي مش الكنافاه ولكن عندي فكره كويسه عنه و عايزه أعرف الفرق بين الكنافاه العاديه و الاوبيسون هو العد فقط و لا كمان في طريقه التطريز لاني لاحظت ان الاثنين غرزه x
ثالثا : أم يوسف الخيط اللي أنتي سألتي عنه dmc موجود في القاهره في أماكن كثيره مثل محل أسمه كل شئ موجود في مصر الجديده و يباع الخيط أما شله صغيره مكونه من 6 خيوط ثمانها حوالي 2 أو3 جنيه أويباع بكر و يكون ثمنها أغلي شويه و كمان بيبيع قماش أيتامين مرسوم جاهز
اهلا سلمي اولا انا شرحت الفرق بين الايتامين والابيسون في الصفحات الاولي ممكن نشتغل علي الابيسون غرزة x بس مش ممكن نشتغل علي الايتامين غرز الابيسون . صح موجود في محل كل شيء بمصر الجديدة وهو شلة صغيرة وثمنها جنيهين ونصف . اما قماش الايتامين بالمتر وسعرة عشرة ج والمرسوم بيكون مفارش فقط اما الابيسون سعرقماش اللوحات 60 ج وقماش الكراسي 80 ج وشكرا

الساعة الآن 12:53 .